• Illevillan

Tacksam för respons på bilder

Hej hej

Vi har nu vart gifta i snart två veckor och bröllopsbilderna börjar strömma in som brev på posten.

Skulle ni inte kunna hjälpa mig genom att kolla in mina bilder och ärligt säga vad ni tycker? Jag har ju så klart redan fått en del kritik, bra och dålig men mest då från folk jag känner. Lite objektivitet skulle sitta fint.

Hoppas på många åsikter

// Gunilla och Erik

• Svar på tråden Tacksam för respons på bilder
  • sakke

Kanon, kul med nån som vågar göra annorlunda! Alla bilder otroligt fina, men jag personligen tycker jag sista bilder var helt suverän! ;)

• lingonris

Bil-bilden är ju fantastiskt snygg!

• MissMarilyn

Jättefina bilder! Men det känns lite mer som trash the dress än bröllopsbilder. Jag tycker jättemycket om den i bilen! =)

• MD2009

Superläckra!! Fräcka bilder som skiljer sig från mängden - absolut inga dussinbilder detta

• Nalle Puh 40

Fina men tyvärr inga som jag vill ha när jag ska stå brud...

• Humlan66

Hej

Jag tycker att era bilder helt klart är annorlunda och tuffa MEN ni ser mera ut som modeller än ett lyckligt brudpar

• chamor

Som fotograf (öhm bara gillar att fota) så måste jag säga att bilderna är SÅÅÅÅ sjukt grymt coola och fina. Men som sagt så ser ni inte så väldigt lyckliga ut. Som foton på väggen blir det säkert jättesnyggt och bilderna passar lätt i fototidningar men vi kommer välja en bild som inte är den snyggaste men där vi ler med hela ansiktet och ser otroligt lyckliga ut som vår jätteförstoring. Men man är ju olika.

Rikigt grymma bilder och ett otroligt roligt tema. Vem har fotat er? Underbar redigering av bilderna!

• Vitt guld

Otroligt läckra och snygga bilder, rent fototekniskt och så. Den i bilen var hur cool som helst. Men det känns som att ni är lite distansierade från varann. Jag saknar lite mer kärleksfulla, nära bilder.

• Vitt guld

Glömde säga grattis också!

• gustafmatilda

Grattis!!

Jag ÄLSKAR den gröntonade bilden när ni sitter i bilen. Men jag kan hålla med om att ni inte ser så närvarande ut gentemot varandra. Men det kanske finns sådana bilder också och ni ville bara ha kritik på dessa?

Ni var i vilket fall som helst tokfina och roligt att ni hittade en duktig och kreativ fotograf!

Svar på tråden Tacksam för respons på bilder