• Illevillan

Tacksam för respons på bilder

Hej hej

Vi har nu vart gifta i snart två veckor och bröllopsbilderna börjar strömma in som brev på posten.

Skulle ni inte kunna hjälpa mig genom att kolla in mina bilder och ärligt säga vad ni tycker? Jag har ju så klart redan fått en del kritik, bra och dålig men mest då från folk jag känner. Lite objektivitet skulle sitta fint.

Hoppas på många åsikter

// Gunilla och Erik

• Svar på tråden Tacksam för respons på bilder
  • PL080802

Fina! Är det så att du är lite som jag och funderar om det verkligen var så fint och bra som du hade tänkt dig? Jag är livrädd för att fotografens bilder (har inte fått dem än) inte är bra...irriterar mig på att mitt hår inte höll sig och andra småsaker när jag vet att hela dagen var fantastisk enligt alla. Objektivt tycker jag att ni är fina och hoppas att du också tycker det!

• MrsWelch

Jattefina bilder verkligen! Annorlunda& roliga...

• tolonta

Det är jättecoola bilder, men finns det ingen bild som inte är så mycket "posera" och där ni ser lyckliga ut. Det saknar jag...

• Ankan80

Jäkligt coola!
    Gillar den med bilen

• gotlandsulrika

Bilderna är bra!
    Men i min smak är det för mycket modereportage/posade. Men detta är ju väldigt individuellt, vad man tycker om bilder och känns det rätt för er så är det rätt. Jag hade nog saknat de genuina, ömma bilderna men det är möjligt att jag hade beställt två fotograferingar, en mer "traditionell" och en som denna-med en viss stil. Själv funderar jag starkt på att tracha klänningen efter bröllopet och då blir det ju två olika bildserier.

• Marsaphir Marlean

Var väl bra bilder, men ser mer ut som ett moderepotage i en tidning än "riktiga" bröllopsbilder då de ser lite stela ut i mina ögon.

• Celeste97

Bildestetiken är både ovanlig och grym, mina tankar går till svartvita Hitchcock-filmer. Funkar absolut som coola tavlor på en vägg. Dock finns det någon slags dystopisk stämning i dem, som om folk längtar bort/fasaden kommer rämna/elitism/brudgummen är mördaren (hehe). Jag vet inte hur ni ställer er till att dessa associationer dyker upp av era bröllopsbilder!

Eller så har jag livlig fantasi...

• Myrmor

I LOOOVE bilbilden!! väldigt james dean har plockat upp en brutta och hamnade på en gammal "filmstjärnis"

• sommarbrud2010

Kan hålla med om att bilderna är jätte fina. Men även för min smak är de för stela. Saknar en kärleksfull bild där det synns att ni älskar varandra. Tycker ni ser ut att distansera er ifrån varandra. Men somsagt, det är en smaksak :)

Svar på tråden Tacksam för respons på bilder