• Illevillan

Tacksam för respons på bilder

Hej hej

Vi har nu vart gifta i snart två veckor och bröllopsbilderna börjar strömma in som brev på posten.

Skulle ni inte kunna hjälpa mig genom att kolla in mina bilder och ärligt säga vad ni tycker? Jag har ju så klart redan fått en del kritik, bra och dålig men mest då från folk jag känner. Lite objektivitet skulle sitta fint.

Hoppas på många åsikter

// Gunilla och Erik

• Svar på tråden Tacksam för respons på bilder
  • Smultronsommar

Det är alltså så att ditt galleri syns bara för dig, du har inte öppnat upp det för andra. Därför kan du se bilderna trots att vi andra inte kan se dem.

• gusjma

Vad vill du veta?

Fotona är väldigt fina, men känske lite väl "modereportage" för för min smak och vad jag vill ha ut av mina bröllopsfoton. Bilden när ni sitter i bilen ser härligt 50-talsaktig ut!!!

• Hvidbrud

Gillar också bilbilden skarpt!
    Coola bilder, lite mörka kanske, men det är ju en smaksak. Vad är det ni står framför?

Trode först att tjejen var din fru...

• Igia

Tycker de är tvärcoola! Annolunda och fina. Det är ju väldigt individuellt vad man vill ha, men jag tycker de är coola.

• Mizty

SKITCOOLA!! Grymt snygga, ni ser ut som modeller

• Illevillan

Vi tog bilderna dels på en branstation, på ett övningsområde med brända saker, samt i ett grustag där en del skrot fanns.

Vi hade ett genomgående udda bröllop där vi försökte fånga våra personligheter. En färgglad bild hade tyvärr inte passat in i vårat svart vita stilrena, och kala hem *S* ... men dessa bilder kommer nog göra sig bra som förstoringar...

Svar på tråden Tacksam för respons på bilder