• IdaÄlskarLennart

Hur länge?

Hur länge är det kvar till eran stora dag?
    Jag har 7 dagar kvar nu.
    söndagen den 17/8 smäller det

• Svar på tråden Hur länge?
  • Tutik och Prasart

Vi gifter oss den 6 sep så det är 24 dagar.
    Oj det var inte mycket

• LCDS

Aha.. Så sant sååå :)

IdaÄlskarLennart skrev 2008-08-12 09:50:01 följande:
    det som blivit knappt om tid är möjligheten att samla in de pengar vi behöver. själva planeringen kan man göra klar på två veckor ;)
  • bigganve

Ännu en här som gifter sig 16 aug... Börjar bli rätt pirrigt nu...

• IdaÄlskarLennart

Nu ärklockan efter 00.00 vilket innebär att de nu bara är4 dagar kvar.

Jag är inte ett dugg pirrig eller nervös än. Är det fel på mig? Kanske blir man det dagen föreeller så .. hehe ..

Men jag är inte alls nervös nu. dagarna går bara så sjukt sakta för att jag längtar så mycket.
    Men vad finns de egentligen att vara nervös över, han är ju den rätta

• IdaÄlskarLennart

det enda som finns att vara nervös över är att man kanske inför alla 80-90 personerna ska råka säga fel eller inte höra vad prästen säger som man ska upprepa. Men inte ens detär jag nervös för .. än ! ... men det kommer väl?

Nu är det alltså 4 dagar kvar och jag fick min mens för någon dag sen och jag har haft rättså långvarig mens förragången jag hade den .. den varade i över en vecka... om den gör de denna gång med så kommer jag ha mens på bröllopet. Jag vet att de finns uppskjutningstabletter för att hindra mensen att komma så man förskjuter den någon dag.. Men finns de tabletter för att avbryta och förskjuta den?

En bröllopsnatt kan nog bli lika underbar trotts mens, men man slipper ju gärna den!

• IdaÄlskarLennart

Lycka till med era bröllop allihopa =)

• IdaÄlskarLennart

nu har jag ynka 3 dagar kvar.

Men hur fan får man tiden att drivas snabbare ! den går ju så sakta när man längtar ! suck.

Jag har provat lösa korsord, baka, promenera och städa för att driva tiden.. ved mer kan jag göra?

3 DAGAR KVAR

• T3ZZ

IdaälskarLennart
    titta på en skit bra film som driver iväg tiden.

• rosarosen08

Vi har 9 dagar kvar, den 23/8 är det dax Lite bättre väder hoppas man på bara.

• IdaÄlskarLennart

har ni hunnit planera mycket än då?

lillP skrev 2008-08-15 09:17:28 följande:
    bara 134dgr kvar..
  • lillP

jo, det mesta är klart Ska börja plugga i höst så jag ville ha så mkt som möjligt klart.

IdaÄlskarLennart skrev 2008-08-15 09:24:01 följande:
    har ni hunnit planera mycket än då?
  • IdaÄlskarLennart

ska ni ha stort bröllop?
    en privat fråga .. hur mycket kommer erat bröllop totalt att kosta ungefär?

lillP skrev 2008-08-15 09:25:39 följande:
    jo, det mesta är klart Ska börja plugga i höst så jag ville ha så mkt som möjligt klart.
  • lillP

nja, inte så jättestort. kommer förhoppningsvis bli 50pers.

bröllopet kommer att gå på ca 170' inkl allt. Vi bjuder alla gäster på övernattning, så det drar upp priset med nästan 1000kr/pers. Men vi kommer inte att åka på bröllopsresa.

IdaÄlskarLennart skrev 2008-08-15 09:31:11 följande:
    ska ni ha stort bröllop?en privat fråga .. hur mycket kommer erat bröllop totalt att kosta ungefär?
  • IdaÄlskarLennart

17 timmar och 52 minuter kvar

• IdaÄlskarLennart

Nej.... 16 timmar och 52 minuter menade jag =)

• IdaÄlskarLennart

6 timmar och 14 minuter kvar nu

Svar på tråden Hur länge?