• IdaÄlskarLennart

Hur länge?

Hur länge är det kvar till eran stora dag?
    Jag har 7 dagar kvar nu.
    söndagen den 17/8 smäller det

• Svar på tråden Hur länge?
  • Rut Birger

Lycka till med allt!!

Det är verkligen helt underbart att gifta sig !

• IdaÄlskarLennart

på flygplatsen!HÄFTIGT ;)

avil skrev 2008-08-10 17:57:12 följande:
    Vi gifter oss mån. 15 sep.på flygplatsen.Sen mån. efter det den 22 har vi vigselcermoni i cypern,med brudklänning o allt .Lite mer än dina 7 dar kvar!Men jag måste hinna fålla upp klänningen o så!! känns som att det är väldigt snart
  • avil

IdaälskarLennart-ja?! eller hur! men där blir ju bara snabbt som ögat för att "få det gjort"! o sen som sagt har vi ju cermonin i cypern med brudklänning o fotograf......

• annalovquist

Vi har 27 dagar kvar!!!!!! Börjar få ont i magen...

• Lajsan

6 dagar kvar! precis nu satte sambon på våran ingångsmarsch i telefonen, ohhhhiiiiiiii!

• IdaÄlskarLennart

6 dagar kvar för mig nu ;)

• IdaÄlskarLennart

oj, ni har då god tid på er att planera ;) hehe
    Vi började planera i mitten på februari och gifter oss nu i mitten på augusti ;)

T3ZZ skrev 2008-08-11 13:48:13 följande:
    347 dagar kvar till dagen D
  • T3ZZ

Hehe ett år, så långt tid som behövs för att planera ;0) Vi ville ha ett speciellt datum oxå å d låg ett år framåt eller en vecka efter ja fria. vi valde ett år framåt, en vecka e lite knapert me tid.

• IdaÄlskarLennart

ja .. kan va bra med lång tid för att det är knapert med tid att planera på 6 månader som vi gjort ;) Men det har lyckats ;)

vi hade också ett speciellt datum så det blev att välja om 6 månader eller 1år och 6 månader .. så vi valde 6 månader som nu plöttsligt bara är 6 dagar =)

Svar på tråden Hur länge?