• IdaÄlskarLennart

Hur länge?

Hur länge är det kvar till eran stora dag?
    Jag har 7 dagar kvar nu.
    söndagen den 17/8 smäller det

• Svar på tråden Hur länge?
  • T3ZZ

Grattis IdaÄlskarLennart önskar er all lycka på er dag å resten av livet.

• IdaÄlskarLennart

tack detsamma t3zz

T3ZZ skrev 2008-08-11 17:20:15 följande:
    Grattis IdaÄlskarLennart önskar er all lycka på er dag å resten av livet.
  • sosimomonon

Vi gifter oss 23/8! Min sambo friade på midsommarafton så det har inte varit så mycket tid till att planera... :) Nu är det bara 11 dagar kvar!!! Härligt!

• pojomo

5 dsgar kvar på lördag smäller det

• IdaÄlskarLennart

ja, många 16de augustipar .. men jag är nog fan den enda 17de augusti människan på hela BT ;) hehe

• Lillsnufflan

Vi har 40 dagar kvar. Börjar bli stressigt.

• LCDS

Tycker du det varit knapert med tid att planera på 6 mån?
    Vad är det som tar sån tid att planera? .. jag är rädd att jag missat något.. :S Vi bestämde oss i mitten på maj, och gifter oss i oktober..

IdaÄlskarLennart skrev 2008-08-11 15:42:47 följande:
    ja .. kan va bra med lång tid för att det är knapert med tid att planera på 6 månader som vi gjort ;) Men det har lyckats ;)vi hade också ett speciellt datum så det blev att välja om 6 månader eller 1år och 6 månader .. så vi valde 6 månader som nu plöttsligt bara är 6 dagar =)
  • LCDS

68 dagar har vi kvar till bröllopet förresten :)

• IdaÄlskarLennart

det som blivit knappt om tid är möjligheten att samla in de pengar vi behöver. själva planeringen kan man göra klar på två veckor ;)

LCDS skrev 2008-08-11 21:06:11 följande:
    Tycker du det varit knapert med tid att planera på 6 mån?Vad är det som tar sån tid att planera? .. jag är rädd att jag missat något.. :S Vi bestämde oss i mitten på maj, och gifter oss i oktober..
Svar på tråden Hur länge?