• Gästabud

    HJÄLP! min blivande brud har ångrat sig, 4v kvar

    Det är 4 v kvar och man får reda på att hon börjar tvivla. Hon är inte längre säker på sina känslor och kan inte genomföra bröllopet.
    Vad ska jag göra? det är så j-la jobbigt just nu.

  • Svar på tråden HJÄLP! min blivande brud har ångrat sig, 4v kvar
  • snöbär

    Jag har inte läst hela tråden, men känner verkligen med er. Hoppas verkligen att det löser sig.

  • Freckles

    Håller tummarna för Er och hoppas att ni kan lösa det.
    Sänder en speciell tanke till Dig.


    snöbär skrev 2008-08-02 12:43:31 följande:
    Jag har inte läst hela tråden, men känner verkligen med er. Hoppas verkligen att det löser sig.
  • Gästabud

    Tack till alla ni som stöttat mig och uppmuntrat mig när det har varit jobbigt. Nu börjar det se ljusare ut och vi känner båda två att det kommer bli bröllop så småning om. Men först moste vi gå till botten med detta och reda ut alla gamla problem som hon gått och hållit inne med.

    Tack än en gång för allt stöd.

  • Tx2

    Vad kul att höra att det börjar se ljusare ut igen.
    Lycka till med framtiden!

  • MD2009

    Jag ryser! Det kommer att ordna sig! Ta väl hand om varandra


    Gästabud skrev 2008-08-12 20:43:53 följande:
    Tack till alla ni som stöttat mig och uppmuntrat mig när det har varit jobbigt. Nu börjar det se ljusare ut och vi känner båda två att det kommer bli bröllop så småning om. Men först moste vi gå till botten med detta och reda ut alla gamla problem som hon gått och hållit inne med.Tack än en gång för allt stöd.
  • NUoALLTID

    Jag har inte läst hela tråden, men att ens partner ändrar sig i sista sekunden känns som en mardröm. Läste att det börjar ordna upp sig för er och att det ser ljusare ut. Jag hoppas att ni kommer att få ert drömbröllop till slut!!!
    Lycka till!

  • Dittvackrajag

    Det där....

    öhm..

    Fan, suger.

    Jag hoppas att det löser sig för er, verkligen!
    Prata igenom ordentligt med henne, har det hänt något alldeles nyligen eller är det något som har legat och grott ett tag?
    Kan ni göra något åt det eller är hon bara feg?...

  • didis
    Gästabud skrev 2008-08-12 20:43:53 följande:
    Tack till alla ni som stöttat mig och uppmuntrat mig när det har varit jobbigt. Nu börjar det se ljusare ut och vi känner båda två att det kommer bli bröllop så småning om. Men först moste vi gå till botten med detta och reda ut alla gamla problem som hon gått och hållit inne med.Tack än en gång för allt stöd.
    Om ni båda är beredda att jobba för förhållandet har ni alla chanser att lyckas!

    Har ni varit hos familjerådgivning? Även om det ordnar upp sig för er nu så tycker jag fortfarande ni skall överväga det (om ni inte redan varit där) för att rensa luften och förhindra att något liknande händer i framtiden.
  • Oles prinzessin

    Gästabud: jag har tänkt väldigt mycket på dig/er de senaste veckorna. För ca 2 år sedan råkade jag ut för samma sak. Min förlovade fick kalla fötter och drog sig ur ett par månader före bröllopet och vi hade en riktig kris. Som tur är kunde vi prata om problemet och vi (efter den första krisen och även efter att jag hämtat mig från shocken)har jobbat hårt på att hitta tillbaka till varandra igen. Året som följde var ärligt sagt jävulskt svår att komma igenom, men sakta men säkert hittade vi tillbaka till varandra. Jag är så lycklig över att kunna berätta att vi gifter oss den 8:e Augusti nästa år och jag är så tacksam över denna vänding.
    Med detta vill jag säga att ni har alla möjligheter att klara av det här. Det kan ta tid men låt det göra det. Kärleken är värd att kämpa för. Lycka till!!

  • söderlund

    Skönt att läsa att det går åt rätt håll. Åtta år är en lång tid att leva med någon annan så något bra måste ni ju uppenbarligen ha tillsammans (förutom barnen) Lycka till!

  • Lillsnufflan

    Lycka till! Hoppas verkligen det ordnar sig till det bästa. Efter åtta år och två barn tillsammans bör ni ju ha en relativt stabil grund att stå på och förhoppningsvis kan det hjälpa er att ta er igenom detta.

Svar på tråden HJÄLP! min blivande brud har ångrat sig, 4v kvar