• Caroline&Kristian

fick veta!!!!!!!

Jag har verkligen sett fram emot mån möhippa och all hemlighetsgrejen. Men så ringer min tärna igår och sa:
    "stanna hemma på lördag, vi kommer då"

FAANNNNNN vad tråkigt!

Min sambo ska också tas på lördag men han vet INGET!!!!
    Jag är så avundsjuk!

suck....ursäkta, var bara tvungen att skriva av mig!

• Svar på tråden fick veta!!!!!!!
  • kassandra

jag hade Själv blivit överlycklig över att någon ens hade tagit sig tiden att hippa mig. Jag tror dom harr glömt mig dom har så mycket annat fast man hoppas ju ..........

• Pyron

Vad glad att du får en, det är det inte alla som får.

• Augustibruden 2008

Det första jag tänker är att dom ska lura dig!
    För man brukar ej veta innan o om man får reda på det så är det ngt lurt!

Återkom efter helgen o berätta!!

• Babymama

Jag blir heller inte hippad och håller med övriga att du ska vara glad att de faktiskt gör något. Njut av att dina vänner ställer upp istället! Hoppas ni får jätteroligt :)

• Juni2009

TS

men duu det kan ju hända att dom kommer på fredags kväll istället...
    Man vet ju aldrig...

Även om dom komme rpå lördag vet du ju inte när dom kommer.
    kl 7 på morgon eller kl 7 på kvällen....

• Bride in England

Ursakta? Hur kan du bli arg over detta? Det ar val jattesnallt av dina kompisar att de faktiskt ordnar en mohippa at dig, du ska vara glad!! Jag blir inte hippad alls utan far ordna mitt eget - hade garna bytt bort det med dig. Oh dear.

• Timba

Se det positivt! Du kan sova och äta ordentligt och vara förberedd! Min fasa är att bli hämtad då jag är trött, sur och vresig och helst bara vill sova (jag är rätt otrevlig då). ag skulle hellre vetat än att "bli tagen" fel tid. Jag är iofs trött, gravid flerbarnsmamma....

• EmmaCaroline

Håller med övriga. Hur har du mage att bli sur när de tar sig tid och säkert pengar för att hippa dig.

• Caroline&Kristian

Hej,

Först av: Jag är INTE sur för att de ska hippa mig, jag är överlycklig men jag tycker det är tråkigt att veta.

För det andra: HerreJÄVLA vad folk här är aggro. Jag ville bara skriva av mig och ni har mage att skriva vissa saker till mig.
    Tydligen var detta ett känsligt ämne, men snälla bli inte så arga!

• rosalin

TS hur var det i helgen? Hur gick det? blev det något?

• Anja 19 juli 2008

Jag vill oxå veta och jag förstår jätteväl din besvikelse ifall det nu stämde att du skulle bli hippad i lördags. Klart man vill bli överraskad.

jag blev oxå hippad i lördags och blev rejält överraskad och det var underbart (men jag hade lixom nån annan här, det oxå på känn, trots att de lurats med mitt jobb så jag skulle inte alls jobba, en vikarie var insatt för mig, så när jag kom t jobbet så hoppade de fram ur buskarna, skithäftigt)

Överraskningsmomentet är ju det man verkligen fasar och längtar efter på samma gång.

Men ajg ska ärligt säga att jag var lika spänd ändå, för shit, jag visste verkligen INGET om vad som skulle hända och hela dagen blev så perfekt som den bara kunde bli, in i minsta detalj

• Anja 19 juli 2008

Min hippa var OXÅ underbar skulle det stå

• C123

jag skulle blivit glad över att veta dag. Jag vill inte att mina tjejkompisar ringer på tidigt en morgon när man inte har gjort sig iordning och sen ska man snabbt iväg. Usch. Nej säg hellre någon dag eller ett par olika dagar så man är lite förberedd. Men sån är jag.

• C123
    Timba skrev 2008-06-10 14:53:05 följande:
    Se det positivt! Du kan sova och äta ordentligt och vara förberedd! Min fasa är att bli hämtad då jag är trött, sur och vresig och helst bara vill sova (jag är rätt otrevlig då). ag skulle hellre vetat än att "bli tagen" fel tid. Jag är iofs trött, gravid flerbarnsmamma....
    känner precis som du, men jag har tyvärr inget att skylla på..
  • snippy 19juli

älskade min möhippa=) så kul. trist att den e över.

• Berka

oj, varför blev du så besviken för de? Va göad för att du får ngn ist, de finns ju många som vill ha som inte får...

Svar på tråden fick veta!!!!!!!