• Caroline&Kristian

fick veta!!!!!!!

Jag har verkligen sett fram emot mån möhippa och all hemlighetsgrejen. Men så ringer min tärna igår och sa:
    "stanna hemma på lördag, vi kommer då"

FAANNNNNN vad tråkigt!

Min sambo ska också tas på lördag men han vet INGET!!!!
    Jag är så avundsjuk!

suck....ursäkta, var bara tvungen att skriva av mig!

• Svar på tråden fick veta!!!!!!!
  • Ars amandi

var glad att du får något... ja kommer inte blir hippad har jag räknat ut då det bara finns kommande helgen kvar för dom och vet med säkerhet att många inte kan då...

• GME76   080802

Tror också dom luras. Akta dig .

• Fenixx

ja det kan ju innehålla massa lurt med helgen, blir nog kanon ändå ska du se.

• avil

Fast FY, så märkvärdigt att bli sur över det!!Att de sagt när den ska vara...
    Jisses är det så himla farligt o tråkigt?? Säj det då-o be att de struntar i den helt istället.
    Otacksamt!

• Troll1

Ja, jisses! Du vet väl hur mkt de luras o grejar innan möhippor o svensexor. Slappna av...

• SacredHeart

*piiiiing* "Dagens i-landsproblem"

• marjame

Jag håller med avil. Själv hade jag blivit överlycklig över att någon ens hade tagit sig tiden att hippa mig.

• 26maj2007

är inget att bli sur över. jag fick också reda på när de skulle hålla min möhippa men tjejerna viste inte att jag viste.

Snacka om att jag blev pirrig för då hade jag ju fått bekräftelsen på att det skulle hända något men visste inte vad. Även en bekräftelse på att de som man ser som sina vänner och betyder mycket för mig att även de känner så för mig.

Nä var glad och tacksam att du har kompisar som bryr sig om dig.

• lyckligaparet

Försök att inte vara upprörd över det. Du vet ju ingenting om vad som ska hända och det är huvudsaken.
    Jag kände på mig att min möhippa skulle vara den 25.e maj och jag hade rätt, men jag blev väldigt väldigt förvånad då blivande svärfar ringde på dörren kl 07.45 iklädd motorcykelställ. Med sig hade han ett ställ till mig!

Du kanske kommer att bli hippad på nåt sånt sätt också och då spelar det ingen roll att du vet det i förväg. Jag förstod ju redan kl 07.30 då min blivnade makes väckarklocka ringer och han ber mig att gå upp.

Det kommer att bli en dag full av överraskningar!!
    Se bara fram emot det och njut!

• fromheretoeternity

Jag håller också med Avil!
    Antingen finns det en anledning till att du ska veta när den är eller så kommer de ta dig en annan gång.
    Var tacksam istället för att vara avundsjuk, det kanske inte är så lätt att leva upp till dina förväntningar...

Svar på tråden fick veta!!!!!!!