• Caroline&Kristian

fick veta!!!!!!!

Jag har verkligen sett fram emot mån möhippa och all hemlighetsgrejen. Men så ringer min tärna igår och sa:
    "stanna hemma på lördag, vi kommer då"

FAANNNNNN vad tråkigt!

Min sambo ska också tas på lördag men han vet INGET!!!!
    Jag är så avundsjuk!

suck....ursäkta, var bara tvungen att skriva av mig!

• Svar på tråden fick veta!!!!!!!
  • strommis

nej vad tråkigt, jag skule inte heller vilja veta.

• Caroline&Kristian

tror inte det, ringde min blivande svägerska och hon ska ta tåget dagen innan och åka hem dagen efter. Så det är den dagen!!!!!

• Waersta

Finns nog någon annledning till att du ska veta!

• 20080301

Mne så kan man väl inte göra?!? Dom borde ju ha pratat med din sambo och så hade han fått se till att du är hemma när dom kommer

• Caroline&Kristian

det finns ingen anledning alls!

Jag har gett dem mitt schema och min sambo har pratat med dem och de visste att jag var ledig och hundfri den dagen!

• Zozo

Äh se fram emot det roliga istället. Att du vet NÄR betyder ju inte att du vet VAD....

• grabbarna

eller så kommer dom på fredag istället el varför inte en helt annan helg det är väl inget som säger att svägerskan inte ljuger

• Waersta

Då har de verkligen något på lur, varför skulle hon ringa och säga så om det inte var meningen att du skulle veta.. det var ju inte så att hon försa sig ju.

Caroline&Kristian skrev 2008-06-09 14:32:09 följande:

det finns ingen anledning alls!Jag har gett dem mitt schema och min sambo har pratat med dem och de visste att jag var ledig och hundfri den dagen!
Svar på tråden fick veta!!!!!!!