• kassandra

så ledssen!!

här sitter man och planerar ens lyckligaste dag gubben har bruttit benet och det är mycket att planera och få i hopp då rasar allt min morbror (gudfar) kunde ej komma för han är så sjuk i canser och i går ringde min mamma och sa att han låg på akuten för han inte kunde andas ........Jag tycker det är så jobbigt blir så ledsen han bor så långt bort så jag kan inte resa ditt .......

• Svar på tråden så ledssen!!
  • kassandra

hejsan ja då ska man snart gifta sig men där i mellan så ska vi ner till södra sverige på begravning.suck

• Lunia

Hoppas ni hinner återhämta er till er stora dag!! Idag eller eg igår gifte vi oss, svärmor kunde vara med och det är vi väldigt glada för!!!

• kassandra

lunia : så roligt att hon kunde vara med . Min svärmor kan ej komma för hon gick bort för några år sedan..

• Tavi

Kämpa på tjejer!
    Vet inte hur det känns men hoppas att det löser sig för er

Tänker på er alla

• JohannaTotte

Nu har så även min mamma somnat in! Även om hon inte hann vara med på bröllopet är jag otroligt glad att hon fick ta del av mycket av förberedelserna! Hon kommer att finnas med mig varje dag men speciellt på min bröllopsdag tror jag!

• kassandra

Kära johanna totte jag beklagar verkligen sorgen ! Det är inte roligt att mista någon man älskar tro mig jag vet . Tänker på er alla kram

• Troll1

Åhh, stora styrkekramar till både JohannaTotte och kassandra!!
    De kommer att finnas, på många vis på, med er på er stora dag!

• lillaj

Saker och ting blir inte alltid som man tänkt eller planerat tyvärr. Min mamma gick hastigt bort en dryg månad innan vårt bröllop. Detta kändes som en katastrof totalt och allt kändes meningslöst men nu efter begravning och allt så börjar vi repa oss och bröllopet känns ändå som en ljuspunkt i vårt liv. Livet består av upp- och nedgångar så är det, ibland är det bara småsaker som upplevs som en motgång i bland stora och svåra motgångar. Hoppas ni tar er genom detta! Styrkekramar från en som precis tagit sig upp med näsan ovan ytan

kassandra skrev 2008-06-04 09:47:57 följande:
    här sitter man och planerar ens lyckligaste dag gubben har bruttit benet och det är mycket att planera och få i hopp då rasar allt min morbror (gudfar) kunde ej komma för han är så sjuk i canser och i går ringde min mamma och sa att han låg på akuten för han inte kunde andas ........Jag tycker det är så jobbigt blir så ledsen han bor så långt bort så jag kan inte resa ditt .......
  • kassandra

hejsan nu ska jag snart på begravning och min arbetsgivare har ej betalt ledigt för det så man får ta semester och jag är vikarie så jag får ej semmester så dom sa du får väll stämpla nej det får man ju bara om man inte får jobb inte om man inte är arbetsför pga sorg gud vad dom är knäpp...Och kjolen jag ska ha är trassig orkar inte...............

• kassandra

Nu packar jag för att i morgon flyga till stockholm vidare med bil till köping på begravning suck så jobbigt.

• FruHamberg

Usch vad jobbigt för dig. Trist med jobbet med, inte vad du behvöde nu.

Skickar en massa styrkekramar!!!

• kassandra

kom precis hem från begravningen den var så vacker . Men jobbig grät grät grät..........kul att se mina kusiner ! Vacker musik grät mer.

• kassandra

Måste höra med er här när vi hade begravnings middagen så såg vi ett bröllopspar som fotade vid mälarens strand nära en camping i köping var det någon av er som är här 8 augusti runt lunch tid??

Svar på tråden så ledssen!!