• kassandra

så ledssen!!

här sitter man och planerar ens lyckligaste dag gubben har bruttit benet och det är mycket att planera och få i hopp då rasar allt min morbror (gudfar) kunde ej komma för han är så sjuk i canser och i går ringde min mamma och sa att han låg på akuten för han inte kunde andas ........Jag tycker det är så jobbigt blir så ledsen han bor så långt bort så jag kan inte resa ditt .......

• Svar på tråden så ledssen!!
  • Lunia

Vi har fått tråkiga besked idag! Svärmor som har cancer har fått reda på att den spridit sig, känns som allt upprerpar sig! Värst är det ju förstås för sambon! Hon kommer mest troligt inte kunna vara med på vårat bröllop! Väldigt lessamt!

Tänker på dig Kassandra!!

• JohannaTotte

Kassandra och Lunia:
    Tänker på er och lider med er.
    Jag går igenom precis samma med min mamma.
    Min mamma är för tillfället pigg och vid gott mod, men kan inte gå. Vårt bröllop är om mindre än 4 månader nu och det går inte många timmar utan att jag tänker o hoppas på att hon kan förbli pigg tills dess. Då kan hon i alla fall vara med i kyrkan!

Det är bara att leva i nuet och uppskatta den tid man har med sin kära som är sjuk. Det är precis vad de behöver och vad man själv behöver tror jag!

• kassandra

kära lunia så sorgligt det var presic vad som hände min morbror.
    Jag håller hoppet uppe att hon kan komma på erat bröllop!
    Min sambos mamma gick bort i canser för några år sedan det var inte kul. Som min son såger canser sugger!

• Lunia

Jo han kan gå på vårt bröllop för cancern som spritt sig var "ny" cancer tydligen som spridit sig genom blodet, så det blir ingen OP (det var pga den som hon inte kunde komma). En ny form cancer under behandling, hur kan det vara möjligt??
    Ja cancer SUGER!!!

Tänker på dig JohannaTotte och hoppas att din mamma får uppleva ditt bröllop!

• JohannaTotte

Lunia:
    Tack:)
    Jag håller fortfarande hoppet uppe, men hon blir sämre o sämre för varje dag nu så jag börjar tvivla. Men hoppet är det sista som överger än!

• kassandra

jag tänker på er alla som har någon släkting med canser stora styrkekrammar !

• kassandra

hejsan det är inte så bra min morbror dog i går kväll jag är så ledssen !Jag orkar inte mer ............ varför ..........är helt tomt.....ska nu gå upp till min mamma och trösta henne hon var så ledsen . ...............Jag hattar canser !!!!!!!!!!!!

• JohannaTotte

kassandra: Jag kan inte annat än o skänka en extra tanke till dig och din familj! Jag hoppas att du finner styrka att fortsätta.
    Massor av kramar

Svar på tråden så ledssen!!