hur hög klack är det på din sko och hur många timmar ska du använda dem?
jag söker förbrilt efter skor nu.. nyfiken på vilken klack som de flesta använder.. kan man ha stilett klackar?? aj aja aj haha
jag söker förbrilt efter skor nu.. nyfiken på vilken klack som de flesta använder.. kan man ha stilett klackar?? aj aja aj haha
Mina är 11cm stilett och supersköna att gå i. Är van att gå i höga klackar så det ska nog inte vara några problem att klara en hel dag samt kväll.
Jag har mage så där fram kommer jag nog inte trampa hehehe :)
Men där är mer där bak isf
Mina skor har en klack på ca 5,5 cm. Lagom tycker jag.
ockej, det verkar som de flesta ska ha stilett klack. ska lägga ut en bild på mina och se vad ni tycker.
Jag ska ha platta skor. och eventuellt byta till mina supersköna jobbeskor under kvällens gång.
3cm klack - bred, ska ha skorna hela dagen inklusive vigsel pa gras - sa dar gar ju stilett klackarna bort direkt! jag ar supernojd med skorna, ar redan tillrackligt lang sjalv sa behover ingen hjalp pa traven...
6,5 cm höga dansskor. Mycket bekväma, och de kommer vara på tills festen slutar... (Ska i alla fall inte byta skor...)
haha okej,.. ska lägga ut bild på min nu.
brukar använda klack.. stilett klack men vill absolut INTE få några problem den dagen haha
ska gå mkt på grus
vill kunna röra mig graciöst
Hur ser er skor ut??
Jag funderar på vilken typ av skor jag ska ha, då tänker jag på om skorna ska vara öppen framdel av skor dvs tårna syns.
Jag ska vara midsommarbrud så det känns somrig om skorna är öppen...
Vad säger ni?
mina klackar är 5 cm, och jag kommer absolut och klara o gå i dom hela dagen kvällen och natten ;) är van annars o gå i högre klackskor :)
mina är 10cm men då är det lite platå också..
Kör på partyfeet och hoppas på det bästa :) jobbar i butik och har ofta högklackat en hel arbetsdag så jag hoppas att det kommer gå bra.. men tar nog med ett par extra till senare timmarna :)
www.tamaris.de/
här är mina skor :) lagom hög klack och supersköna :)
Jag rekommenderar riktiga dansskor. Enda nackdelen är att de har mockasula, så det är inget att gå ute med. Vi ska ha vigseln utomhus, men jag byter till dansskor efter. Bra att tänka på om man ska byta skor är att båda paren har samma höjd på klackarna, annars riskerar klänningen att bli för lång när man byter till lägre klack - och det är ju inte så lyckat när man ska dansa.
De här klackarna tycker jag är snygga (Har dansskor med den klacken och dem kan jag dansa med i flera timmar):
www.dancegymshop.com/productDetails.aspx&display=Salsa/Tango/Latin
4,5 cm. Bröllopet är vid 16 och efter det är det fotografering och sedan middag. Ett gäng timmar blir det iaf...
Anna Sol skrev 2008-06-09 22:57:19 följande: