hur hög klack är det på din sko och hur många timmar ska du använda dem?
jag söker förbrilt efter skor nu.. nyfiken på vilken klack som de flesta använder.. kan man ha stilett klackar?? aj aja aj haha
jag söker förbrilt efter skor nu.. nyfiken på vilken klack som de flesta använder.. kan man ha stilett klackar?? aj aja aj haha
Min är nog 7-8cm. Skulle kunna tänka mig högre, men fastnade verkligen för min sko. Stiletter, såklart!! Är ju absolut, enligt mig, snyggast. Bild fin i mitt galleri. men kan hålla med om att det säkert kan bli tufft att gå i om man inte är van...Under 5 cm brukar vara mer bäkvämt om man är ovan...Är INTE kul att få ont i fötterna efter halva dagen..Jag går i mina, som sitter som en handske, från kl 11 på förmiddagen till natten...Tänk på att köpa skor i riktigt skinn om du ska använda dem en längre tid. Sååå mycket bättre! Lycka till.
Mina är 8 cm bred klack klarar inte av att gå i smala klackar då skulle jag vricka fötterna 10 gånger under samma dag
Jag går i dom hemma nu för att gå in dom ordentligt men jag byter nog skor under kvällen efter vigseln
jag ska ha 5 cm, kändes lagom då jag inte är så himla bra på att gå i klack + vigsel utomhus + oj vad många timmar man ska ha dem på sig! jag hade först tänkt att ha med ballerinaskor att byta till under festen men de skorna jag hittade var så himla bekväma att det kommer inte behövas! från rainbow, rekommenderar dem verkligen!
Jag kommer att ha 6 cm höga klackar (stilett kan man nog säga). Men de är så sköna att gå i och de var absolut inga problem att gå i Däremot så köpte jag ett par med 3 cm klack som jag def inte kan gå i
För jag bara "trillar" åt sidan med dem.. Så det blir att sälja dem.. fast jag trodde att det skulle bli lättare att gå i lägre klack..
Jag kommer att ha dem under hela dagen (Från kyrkan o framåt) eftersom jag tar på mig klännigen precis innan kyrkan så är det därför.. Men jag kommer att ha ett par extra skor för säkerhets skull..
Jag vet inte hur höga mina är. Skulle gissa på en ca 6-7 cm. Jag hade från början köpt ett par låga men det är inte riktigt mig att festa i låg klack. Känner mig finare i hög klack. Jag köpte mina skor igår, bild finns i mitt galleri. Jag ska börja gå in dem nu. Jag kommer att ta med de första paret jag köpte också, dem ska jag ha som resrvskor.
Min man är bara 3 cm längre, därför ska jag ha ett par ballerina
Vita med liten rosett, i vitt läder..fina
Jag köpte ett par "riktiga bröllopsskor" när jag var i Liverpool. De har ca 5 cm hög klack och ca 1 cm bred. Dom är bara så sköna, helt otroligt. Jag hade shoppat i nästan tre dagar(ni kan ju tänka er hur mycket man har gått då) och hade så ont i fötterna när jag hittade de här skorna. Testade dem och blev helt förälskad, kändes inte ens att man hade på dem . Ska väl läggas till att jag har ryggproblem så jag trodde inte ens att jag skulle kunna ha skor med klack på, så jag är så lycklig att jag hittade de här.
ca 3 cm bara. Högt nog för mig..
har köpt ett par vagabond kilklacks sko, kan den vara typ 3 cm kanske.., ska ha dem hela kvällen hade jag tänkt
jag har 10 cm stilettklackar, jag tycker att jag känner mig mycket finare i höga smala klackar. jag har tänkt ha dem hela kvällen.