• lollan82

hur hög klack är det på din sko och hur många timmar ska du använda dem?

jag söker förbrilt efter skor nu.. nyfiken på vilken klack som de flesta använder.. kan man ha stilett klackar?? aj aja aj haha

• Svar på tråden hur hög klack är det på din sko och hur många timmar ska du använda dem?
  • FruHamberg

Glömde att skriva att jag ska ha på mig dem hela dagen och natten lång

• JohanoCissi

jag hade 13 cm höga klackar som påminde om stilett och dem hade jag hela bröllopsdagen. Det gick jätte bra för jag hade sett till att gå in dem i god tid först.

• Eskilstunabrud

Mina är 9 cm och jag ska ha dem hela dagen och kvällen. Har börjat gå in dem redan nu (över 2 månader kvar) eftersom jag är så ovan med höga klackar! Ni som byter skor till festen på kvällen, blir inte klänningen för lång då? Skulle gärna vilja byta, men klänningen släpar i backen då...

• 20080719

Klänningen kommer bli smutsig i vilket fall eftersomjag har ett så långt släp. Det rä sånt man får ta att den släpar i backen med låga skor :9

• Sommargrönt

Ca 5 cm, ganska bred (rektangulär i tvärsnitt) klack. Ska ha den från strax innan vigseln till mitt i natten, så 10-12 timmar. Känns tryggt med en snygg men bekväm sko, den syns ju knappt ändå.

• LizaStina

Jag hade 9 cm stilettklackar i ca: 10 timmar men då är jag van att alltid ha högklackat på mig.

• stinakina

Köpte ett par med 6 cm klack, bred klack! har sååå svårt att gå i klack annars! men tyvärr, min vänstra "långtå" fick ont ??

Så jag har precis sålt dom på tradera, köpte ett annat par på skokanonen för 200:- ett par vita jättesköna med kanske 2-3 cm klack!

• Zozo

Akta dig! Det är inte bara det att klänningen blir smutsig, men du riskerar att snava pa den om den blir för lang (den blir ju lang framtill ocksa) Det var just därför jag fick byta till högre skor i sista minuten..

20080719 skrev 2008-05-28 09:34:01 följande:
    Klänningen kommer bli smutsig i vilket fall eftersomjag har ett så långt släp. Det rä sånt man får ta att den släpar i backen med låga skor :9
  • 20080719

Jag tror den är exakt på gränsen när jag har dom låga skorna. Tack för varningen, jag ska passa mig :) Jag ska försöka stå ut så länge som möjligt med klackarna, det är ju ändå det som ser allra snyggast ut :)

• Zozo

Framför allt är det jobbigt att ga och trampa pa klânningens framkant

Svar på tråden hur hög klack är det på din sko och hur många timmar ska du använda dem?