• Helen E

Tips på sextampong

Har precis testat den nya sextampongen, som man kan använda när man har sex... trist om det infaller på bröllopsnatten, liksom :)

Finns på Life concept store i Stockholm

• Svar på tråden Tips på sextampong
  • grabbarna

jaaa vem behöver sex när man får sova en hel natt UTAN barn

Vicka81 skrev 2008-05-21 14:56:19 följande:
    Hmmm.. kommer ni orka ha sex? vi sover nog... utan barn!!! Halleluja!!
  • Celeste97

Verkar ohyggligt jobbig att få ut... Men ni som provat vet kanske?

• Lunia

Hur i får man ut dem?? Där vart ju inga snören!

• Helen E

Nej, det är inga problem. Klart man får använda fingrarna lite, men annars är det bara att krysta :)Även veckorevyn-hannah har testat och hon tyckte inte det var några problem (det är alltså inte bara jag som är sladdrig :)).

• Troll1

Krysta??? Vill icke gräva fram en fluffkudde efteråt gubevars....

• gustafmatilda

Jag kommer inte att ha mens på bröllopsnatten, men jag tycker att detta med tampongen är en utmärkt idé! En gång för längesen gjorde vi det med en vanlig tampong - ingen hit! Jag stod i en timme efteråt och försökte få tag i den. Det var verkligen inte värt det :P

• Anja 19 juli 2008

suveränt

tackar... Dessa länkar ska jag spara...

Jag kommer ha mens på bröllopet och som flera sagt så skiter jag totalt i sexet. vi har legat m varann i 18 år och jag tvivlar starkt på att vi kommer PALLA denna natt. Vi har satt en sluttid på vår fest till kl. 04 och efter det tror jag att jag kommer vara HELT slut...

Vi ska sova hemma, utan barn, de kommer vara hos barnvakt men jag tror vi kommer somna helt utpumpade i våra sköna sängar utan så mkt som minsta lilla tafsande, haha... En puss på sin höjd

Men dessa tamponger verkar ju suveräna.

I normala fall har jag menskopp och är skitnöjd (Lunette) från www.amandasintima.se men den kan man ju inte använda när man vill ha sex precis

• sockerr

Men hur funkar såna där uppskjutspiller då, blir det inte så att när man skjutit upp så kommer mensen senare nästa gång igen då`?

Alltså om jag skulle ha mens första veckan i varje månad och sen skjuter upp den med piller en vecka så den kommer vecka 2, fortsätter den vecka 2 efter det då?

Isåfall kan man väl äta piller månaden innan bröllopet så är man ju mensfri + slipper äta piller när man gifter sig?

• Troll1

"Uppskjutspiller" Jag undrade först vad det var för ngt...

• Garonne

Jepp, så funkar det! Så hade jag gjort om jag hade haft det problemet. Pillren kan gärna göra att man känner sig lite pluffsig och mens-uppblåst, så bättre att göra det månaden innan!

sockerr skrev 2008-05-22 12:49:27 följande:
    Men hur funkar såna där uppskjutspiller då, blir det inte så att när man skjutit upp så kommer mensen senare nästa gång igen då`? Alltså om jag skulle ha mens första veckan i varje månad och sen skjuter upp den med piller en vecka så den kommer vecka 2, fortsätter den vecka 2 efter det då?Isåfall kan man väl äta piller månaden innan bröllopet så är man ju mensfri + slipper äta piller när man gifter sig?
Svar på tråden Tips på sextampong