Tips på sextampong
Har precis testat den nya sextampongen, som man kan använda när man har sex... trist om det infaller på bröllopsnatten, liksom :)
Finns på Life concept store i Stockholm
Har precis testat den nya sextampongen, som man kan använda när man har sex... trist om det infaller på bröllopsnatten, liksom :)
Finns på Life concept store i Stockholm
Iluna: Pratade lite med en barnmorska om sånna piller, tyvärr kunde man bli rätt sur av gulkroppshormonet också, så hon tyckte jag skulle tänka över det lite mer.. Fast idag fick jag min mens så nu är det bekymret ur världen iaf!
oh shit jag skulle vara skiträdd att den skulle fastna men annars är den säkert bekvämare än vanliga verkar det som men jag tror jag avstår skulle bara gå omkring och fundera på om jag skulle få ut den eller inte...och sex skulle jag verkligen inte ha
jag vill me ha!! enligt min uträkning kommer mense infalla precis då!!! inte så orlig för se bara att läcka!! och jag kan inte äta minipiller...inget bra om man kan tänka sig att så ett litet frö :)
nog hade jag mens fast jag åt minipiller?!
Däremot kan man ju använda primolut nor. Det funkar inte på alla,så vissa KAN få blödning ändå,men många är hjälpta!!
personligen struntar jag i sexet!! vi är med våra barn i ett litet hotellrum då hursomhelt. Däremot vill man inte ha mens på utlandsresan o badet o så!
Waersta Går på Cerazette. Ibörjan fick jag ingen mens alls på 3 månader, trodde då något var fel och slutade med dem, då blödde jag, och undersökte mig, men allt var ju okej. Sedan dess har jag haft dem i flera år utan mer än kanske 5 dar mens totalt.
Tack för ditt svar! Jag håller tummarna för att jag inte blöder något mer nu!!
Marsaphir Marlean skrev 2008-05-21 14:54:20 följande:
Hmmm.. kommer ni orka ha sex? vi sover nog... utan barn!!! Halleluja!!
Hi hi, kul! Ser ut som en rosa marshmallow!