Tips på sextampong
Har precis testat den nya sextampongen, som man kan använda när man har sex... trist om det infaller på bröllopsnatten, liksom :)
Finns på Life concept store i Stockholm
Har precis testat den nya sextampongen, som man kan använda när man har sex... trist om det infaller på bröllopsnatten, liksom :)
Finns på Life concept store i Stockholm
har aldrig hört talas om...Berätta mere :). Att du inte fixar piller som skjuter upp mensen annars.
Oh finns det sextamponger?! Det måste du berätta mer om! Låter för bra för att vara sant ;)
jag vill också veta mera om denna sextampong. låter ju bra iaf :)
låter lite otäckt tycker jag trycker man liksom inte upp den *huga* sen för min del är nog bristen på sex under bröllopsnatten minsta bekymret om mensen skulle komma då skulle nog vara mer orolig över läckage och fan trot om man verkligen orkar ha sex den natten
Ew... jag föredrar minipiller som gör att man slipper mens! =)
Håller med grabbarna, sex på bröllopsnatten är definitivt ett ickebekymmer!!
Vad äter du för minipiller? Hur funkade det för dig i början? Jag blödde tre veckor först.. andra gången två dagar.. blir det mer än så eller är det ok nu?
Marsaphir Marlean skrev 2008-05-21 14:19:19 följande:
annars kan man kontakta son BM och få gulkroppshormoner utskrivet på recept, då kan man skjuta upp mensen.skulle inte va kul att ha de när man gifter, uppsvälld, å grinig, å risk för blod på vita klänningen..nej tack!
Sextampong, vad är det för nånting? Aldrig hört talas om!
Hm, jo, minipiller i all ära, men jag tycker det känns konstigt att inte ha någon mens alls...
Jag köpte tampongen på Life, som sagt, men de har en hemsida, www.softtampons.net