• JohanoCissi

Får kanske ställa in bröllopet!!

Vår dotter har fått ehec och det är helt fruktansvärt jobbigt och hemskt på alla sätt då dem har varit tvungna att söva henne och sätta dialys på henne. Dem har sagt att det kan ta allt från en vecka till flera månader innan hon blir frisk.

Det kan resultera i att vi får ställa in vårt bröllop som vi har planerat i ett år och som ska äga rum den 24 maj.

Vår dotter är viktigast av alla men det känns väldigt tråkigt med bröllopet samtidigt som att det känns som det inte spelar någon roll.

Jag hoppas inte att någon i hela världen utsätts för detta för det är superjobbigt. Man försöker att inte vara ledsen när man är med henne men ibland får man gå ut och gråta av sig lite för att komma in "glad" igen och bara hoppas att hon blir frisk snart.

• Svar på tråden Får kanske ställa in bröllopet!!
  • neeke1972

Hej.
    Hoppas barnen snart blir bra så ni kan fira eran stora dag...
    Många kramar på er alla.
    Marie

• lillabruden

Åh sån situation att vara i!!! Jag kan bara säga somså att barn är mycket starka och klarar sig långt med pussar, kramar och mycket närvaro!!

Vadsom än händer med bröllopet så hoppas jag att barnen blir friska snart!!!
    *kram*

• pojomo

usch va hemskt, men hoppas att hon piggnar till snabbt och att sonen inte får lika allvarligt. Håller tummarna för er

• Soon and very soon

Tänk på familjen först! ni alla måste må bra! kry på lill tösen! kramar!

• Rosenbruden

Lycka till med allt och hoppas att barnen kommer att bli bra snabbt, både för deras och eran skull. Vet hur det är att leva med sjuka barn.
    Har själv en 12-åring som är skadad för livet...

Stå på er!!! MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA KRAMMMMMMMMMMAR......

• JohanoCissi

Ville bara tala om att vi är hemma nu.....inte speciellt pigga o alerta men hemma iaf. Så bröllopet kommer nog bli av ändå. Vi får se om nån vecka.

• Aleta

Välkomna hem!
    Vad skönt att det är bättre.

Stressa nu inte över detaljer till bröllopet. Be folk runt omkring dig att hjälpa till så att ni får en chans att återhämta er hela familjen. Jag är säker på att alla gärna gör något, man känner sig så maktlös när sådant här händer och vill gärna göra något för er.

Kramar.

• Vinnaren

Hejsan, skönt att ni är hemma igen, hoppas det går bra!
    Hoppas ni får ert bröllop, om inte nu så blir det säkert inom en snar framtid. vet inte vart ni bor men jag hjälper gärna till om ni behöver, annars säger jag som alla andra ta hjälp från all arunt omkring. jag har själv fått erfara att det finns en väldigt massa hjälpsamma människor där ute.

Kram till hela familjen

• dfk

Hoppas att barnen tillfrisknar snart!
    kram till er!

• Cissit

Hur går det för er? Jag hoppas alla är piggare nu och att ni får ett fint bröllop!

• Soon 2 be Mrs

Jag har tyvärr ingen aning om vad ehec är (kanske är dum) men oavsett så tycker jag att du gör rätt i att sätta din dotter först och främst! Det viktigaste är att er dotter mår bra så att ni kan fira er dag tillsammans, friska och glada, utan några bekymmer.

Ledsen för er skull men önskar er all lycka till med dotter och bröllop!!! Ha det så otroligt bra!!

• pojomo

hoppas att allt är bra med er. tänker på eran lilla dotter. Hur gick det med sonen förrästen

• crello

usch, kära vänner!

Hemskt tråkigt men som alla andra har skrivit, tänk på att er lilla flicka blir frisk och stressa inte!
    Lovar att alla era gäster kommer ju förstå.

Skjut upp de istället, de blir lika fint fast ni håller de om några månader=)

Hälsan är viktigast både för er och er flicka

• Efter 11 år är det min tur

Hoppas att ni i eran lilla familj snart kommer på fötter igen...*kramar om*

Svar på tråden Får kanske ställa in bröllopet!!