• JohanoCissi

Får kanske ställa in bröllopet!!

Vår dotter har fått ehec och det är helt fruktansvärt jobbigt och hemskt på alla sätt då dem har varit tvungna att söva henne och sätta dialys på henne. Dem har sagt att det kan ta allt från en vecka till flera månader innan hon blir frisk.

Det kan resultera i att vi får ställa in vårt bröllop som vi har planerat i ett år och som ska äga rum den 24 maj.

Vår dotter är viktigast av alla men det känns väldigt tråkigt med bröllopet samtidigt som att det känns som det inte spelar någon roll.

Jag hoppas inte att någon i hela världen utsätts för detta för det är superjobbigt. Man försöker att inte vara ledsen när man är med henne men ibland får man gå ut och gråta av sig lite för att komma in "glad" igen och bara hoppas att hon blir frisk snart.

• Svar på tråden Får kanske ställa in bröllopet!!
  • FruRålin080808

Stackars liten! Hoppas att hon piggar på sig snart! Tänker på er!
    Massor av kramar!

• girl in love

Usch, stackars lilla tjejen.

Hoppas allt går bra. *positiv energi*

• prd

Skickar många stora styrke kramar från mig o min son.
    Hoppas att allt går bra, vet hur det e att ha ett sjukt barn så vill du skriva av dig i min gästbok så får du jätte gärna det.

Här hos oss är det tillåtet att vara arg,ledsen,orolig rädd osv finns inga duma frågor.Så som sagt skriv av dig om du vill
    Jag/Vi finns här

• Ella8

Stackars lilla flickan.. Hoppas att hon reder sig snart...

• PatricSusanneS

Varmaste kramar... tänker på er o hoppas er tjej blir bättre snarast. Klen tröst men viktigast är ju familjen...
    Håller tummarna att hon blir kry snart o att ni kan ha ett fint bröllop som planerat. /Susanne

• Cissit

Skickar mina tankar till er, det måste vara fruktansvärt jobbigt för er alla. Hoppas att hon snart kvicknar till! Kram

• Aleta

Kram till er och den lilla tjejen. Hoppas att hon snart blir bra igen.

Ps.
    Ställ inte in bröllopet än, skjut det bara åt sidan och låt det vara.

• misstrixie

Vad tråkigt att höra, hoppas lilltjejen blir bra så snart det bara går. Förstår att det sliter oerhört på er alla. Säger som Alera, tänk inte att ni ställer in bröllopet utan att ni skjuter upp det på obestämd tid. När tiden är rätt kommer ni att få ett underbart bröllop! Tänker på er.

• halo08

Hoppas tösen krya på sig snabbt, det är ju så oroligt när barnen blir så dåliga (lider med er). Stort lycka till och kramar till er.

• JohanoCissi

Tack alla för att ni uppmuntrar mig. Det hjälper. Igår hade hon ett bakslag och de tror att hon var fått en infektion i kroppen, men idag är hon lite piggare igen. Natten har varit jobbig då dem fick söva henne igen för att sätta in en centralvenkanyl i halsen på henne för att kunna sätta dropp och ta blodprover. Hon är så sönderstucken överallt att det inte går mer. Det var enda sättet. Hon har lite feber men prata iaf lite. Det gjorde hon knappt igår så det känns ändå som att det går åt rätt håll. Dialysen är kvar vilket den kommer att vara i flera månader framåt. Det värsta är att vi igår fick veta att storebror oxå har smittan men inte visat några symptom. Vill för allt i världen inte att han blir lika dålig som Wilma. Men som sagt, tack alla för ert stöd.

Svar på tråden Får kanske ställa in bröllopet!!