Porr?
Nu går jag verkligen in på privata detaljer. Men känner mig helt knäckt så jag vet inte riktigt var jag ska vända mig.
Vi bestämde att vi skulle gifta oss för en månad sen och inbjudningarna har gått ut och allt. Vi har varit tillsammans i sex år så jag trodde verkligen att vi kände varandra. De senaste åren har vi väl kanske inte haft det så händelserikt på sexfronten. Jag har alltid tänkt att det är för att jag har lite svårt för intimitet och att lita på människor...Men jag har undrat varför min m2b aldrig tagit initiativ eller verkat särskilt intresserad. Saken har verkligen fått mig att känna mig nere och orolig och det vet han om. Han har alltid sagt att det är för att vi, och särskilt han, är så trötta.
Han har även alltid, utan att vi har pratat om det eller jag har frågat, talat om att han inte tänder på sex på tv eller porr. Han är en sån där person som hävdar att sex inte bara är sex för honom, det är viktigt vem man delar det med. Och han kommer från en väldigt kristen bakgrund, så jag har alltid trott honom, dum som jag är.
Igår när jag kom hem och satte mig vid datorn så var alla sparade internetadresser borta. Han hade tagit bort alla temporary files så man inte kunde se var på internet han varit. Jag trodde han hade sökt efter en överraskning till mig. När jag frågade om det så drog han först en lögn om att han hört på jobbet att datorn blev seg. Jag pressade honom lite för jag ville höra om min överraskning. Då berättade han att han surfat porr.
Jag känner mig helt chockad. Nu har det kommit fram att han brukar göra det, kanske inte på porr i vanliga fall, men lättklädda tjejer. Och han gör precis vad man kan tänka sig att killar gör samtidigt...Och han brukar göra det när jag är hemma. Det är visst inte så ofta, men jag känner mig kränkt och bortvald. Vi har ju nästan aldrig sex! Framför allt så undrar jag vem jag gifter mig med. Jag trodde vi kände varandra och nu känns han som en total främling. Framför allt är jag ledsen för att han ljugit, utan att jag ens frågat, och sagt att han tycker porr är äckligt och fel. Hur ska jag kunna lita på honom?
Gör alla killar så här? Överdriver jag? Jag känner mig så ledsen och chockad. Min första reaktion är att göra slut och ställa in bröllopet. Men jag kanske bara är naiv?