• misstrixie

Frågan om (s)ex...

Det är ju inte helt orimligt att gissa att många av er därute kommer ha gäster på ert bröllop som ni har någon typ av historia med. Så jag undrar - hur många av gästerna på ert bröllop har du ett "romantiskt" förflutet med?

Det slog mig nämligen idag att jag har två...

• Svar på tråden Frågan om (s)ex...
  • 08agusti08

hahaha roliga historier
    jag har en ( inte samlag )

• Mrs G to be

Kan inte annat än hålla med - du verkar verkligen vara jävligt bra på att umgås med ex! Heja, heja!

Stjärnblomma skrev 2008-03-23 08:18:44 följande:
    Mrs G to be - ganska kul tycker jag!Ett av min M2B's ex ska vara vittne. Hon är jättegullig, vi umgås. Ett annat av hans ex, mamma till hans söner, träffar jag också, hon brukar bjuda med mig på födelsedagsfester och sånt. Ett tredje ex, mamma till hans dotter, ska vi hälsa på imorgon. Jag anser mig vara jävligt bra på att umgås med ex!
  • Carmilla79

Jag är typen som inte klarar av pojkvänner som är (överdrivet) svartsjuka av sig eller inte förstår att jag faktiskt fortfarande är god vän med en del av mina ex. Min pojkvän känner till alla mina ex och han vet t.o.m om några killar som jag var lite intresserade av under perioden då vi ännu inte var ihop, men då han uppvaktade mig. Han är fullständigt medveten om att jag fortfarande är vän med några ex, och mycket nära vän med ett. Själv är han fortfarande vän och umgås med ett av sina ex. Jag vet ju inte helt säkert, men tror att 3 av mina ex kommer bli bjudna till mitt framtida bröllop.

• matildaochniklas

Jag har inget ex på gästlistan, inte han heller.

• Stardusty

Hmm, ett av mina ex umgås jag fortfarande med, men jag tror inte att jag kommer att bjuda honom. Mest för att han inte känner mina andra kompisar och inte har nån ny tjej, så det kan ju bli rätt tråkigt för honom på festen. Däremot så kommer jag bjuda en väldigt nära killkompis som jag hade en liten flört med en kväll för länge sen (långt innan jag träffade min m2b), men min m2b vet om det och vet även att det inte ledde nån vart utan att vi sedan dess bara förblivit goda vänner Dessutom gillar de två varann så det är ingen svartsjuka eller något inblandat.

• Vidalila

hur roligt lät inte det!!

08agusti08 skrev 2008-03-24 14:31:52 följande:
    hahaha roliga historier jag har en ( inte samlag )
  • Vidalila

Jag har två, som vi bjudit in till bröllopet. Den ena (han som var min första riktiga kärlek)är min vän än idag och har en underbar flickvän, den andra är min m2b kompis och hans flickvän känner vi inte.

Vi hade tänkt bjuda ett par till, vars kille jag haft sex med (innan dom blev tillsammans givetvis), men dom strök vi pga att vi nog inte känner dom så bra längre.

Jag låter ju helt promiskuös! Men jo, jag har tänkt den tanken; Toastmastern ställer sig upp och klingar i glaset och inleder ett "roligt" tal te.x: alla som har röda kjolar ställer sig upp, alla som legat med bruden ställer sig upp, alla som gillar fotboll... Hahahaha

Men det har vi sagt att vi inte vill ha! Men jag hade dött.

• Fröken Figo

Vi kommer nog ha två av mina ex där (haft sex med båda) och eventuellt ett ex till m2b.

Men vi har inte skickat ut inbjudningarna än och vet inte vilka som kommer...

Jag tror bara det är dem... hm... nej förresten. Jag har en till på min lista. Jag har tre. Han har en.

• Fröken Figo

Oooops....

Kom på en till jag haft nåt med. Fast inte sex. Bara dejt och så.

Totalt har jag alltså 3 ex + 1 gammal flört där (han är best man!)
    och M2b har 1 ex där...

Men om jag går igenom hela gästlistan kanske fler gamla ligg dyker upp till mitt minne. Jag är extremt duktig på att förtränga gamla romanser och sex! Men när man gräver lite i minnet kommer sakerna tillbaka... hehee...

Så på bröllopet blir det 5 ex totalt då! Om inte fler... säkert fler. Om jag går igenom listan (vågar jag göra det? Hm...)

• Nightingale

Ingen. Men om någn av min ex skulle komma skulle jag verkligen inte bry mig. Är vän med alla!

• patti87

ingen som tur är :) och min blivande man har heller ingen. o tur är väl det :)

Svar på tråden Frågan om (s)ex...