• misstrixie

Frågan om (s)ex...

Det är ju inte helt orimligt att gissa att många av er därute kommer ha gäster på ert bröllop som ni har någon typ av historia med. Så jag undrar - hur många av gästerna på ert bröllop har du ett "romantiskt" förflutet med?

Det slog mig nämligen idag att jag har två...

• Svar på tråden Frågan om (s)ex...
  • sowa65

näpp, ingen. men min dotters pappa kommer vid kaffet för att hämta henne så jag "måste" nog bjuda honom på en tårtbit innan han åker igen.... för dotterns skull....

• franca

Vi kommer att bjuda två, fast de är vädligra valägsna ex... Ett av hans ex, de hade en kortare affär för flera år sedan. De umgås inte, men hon och jag har blivit vänner (träffades genom gemensamma väninnor). Våra "riktiga" ex skulle vi aldrig i livet bjuda! Och en kille som jag var ihop med i tre år mellan 17 och 20år, det var så länge sedan och så oskyldigt att det knappt räknas . Vi är kompisar, ses nån gång då och då, han är gift sedan flera år och har två barn, så det är lugnt för min blivnade.
    Min fd sambo vill jag träffa så lite det bara går, vi har ingen kontakt alls. Och min blivande mans fd sambo har ännu inte kommit över honom (över fyra år sedan), börjar gråta om de stöter på varandra på stan( fast hon har en ny sambo), skickar klängiga mejl med jämna mellanrum och håller kontakt med hans kompisar och frågar ut dem om vad han gör osv. Henne vill vi absolut inte bjuda, helst inte träffa överhuvudtaget!

• stinakina

Ingen gäst, men min dotters pappa och hans sambo ska ha vår son övernattandes hos dom på bröllopet

Vi har en jättebra relation, och hans "nya" barn har sovit hos oss vid något tillfälle också!!

• sokkerstruten

Vi bjuder inga som vi har förflutet med, har ingen kontakt med någon av dom.

• Yrvädret

Jag har också två. De som man umgås med som vänner. Sen finns det även ex jag aldrig skulle bjuda. Lite knäppt är det kanske. Men man känner väl själva vad man tycker är okej. Skulle aldrig bjuda dem om det inte var okej för oss båda. Men bjuder man sina ex på sitt bröllop är det väl ganska så självklart att man kommit över dem

• Lövings

Absolut ingen från våra gamla ex.
    Skulle inte ens komma på tanken.
    no no no no no

• Äntligen är det min tur

Hahaha... vilken rolig tanke!

Ingen...!! Jag satte i halsen där Det e ju bra iaf.

Om man inte räknar en barndomskamrat som vi pussades med i 3an I såfall har jag 1!!!!

• matteve

Ningeningenäää! (som jag brukade säga som liten) Ingen, med andra ord.

• pojomo

varför vi inte har nån är för att vi inte har vart med nån innan i blev ihop. Men hade ,man haft det å man hade vart bra kompis så hade jag oxå bjudit dom.

Svar på tråden Frågan om (s)ex...