• misstrixie

Frågan om (s)ex...

Det är ju inte helt orimligt att gissa att många av er därute kommer ha gäster på ert bröllop som ni har någon typ av historia med. Så jag undrar - hur många av gästerna på ert bröllop har du ett "romantiskt" förflutet med?

Det slog mig nämligen idag att jag har två...

• Svar på tråden Frågan om (s)ex...
  • Sofiaa84

En.. =) Men han o hans tjej är nära vänner till mig XD

• Wiggy

Den enda kommunikation jag har med mina ex är att jag ger dem fingret om jag ser dem. Bjuda dem på mitt bröllop? Aldrig att jag skulle ge dem chansen att förstöra en sådan viktig dag. Och min blivande hustru hade kört upp guldtuppen som sitter på kyrktornet i rumpan på dem om de dök upp

• Nejhanna

Ingen, har varit tillsammans med min m2b sen jag var 15, så det finns inte direkt några ex att gräva fram :)

• The Bumblebee

Inga gamla ex eller (sex ) här inte. Vi har en annan bekantskapskrets nu, än jag hade tidigare (m2b har flyttat åtskilliga mil till min hemort). Så vi har fint stoppat tillbaka alla skelett i garderoben igen

Inte så att jag har dåliga relationer till dessa män - har helt enkelt ingen relation alls till dem längre. Samma gäller för min m2b.

• Synthetic

Då ex är ex av en orsak så ingen

• Lady o Lufsen

Ett av mina ex och kvinnan i hans liv var vårat värdpar

Kvinnan i hans liv är min bästa väninna och var så även under tiden han och jag var tillsammans

Vi umgås flitigt...min man och mitt ex träffas nog mer än vad jag och min väninna gör

Så- ett ex hade jag med på mitt bröllop

• Hedvig

Ha ha, såå skönt inlägg ...

Wiggy skrev 2008-03-19 08:37:31 följande:
    Den enda kommunikation jag har med mina ex är att jag ger dem fingret om jag ser dem. Bjuda dem på mitt bröllop? Aldrig att jag skulle ge dem chansen att förstöra en sådan viktig dag. Och min blivande hustru hade kört upp guldtuppen som sitter på kyrktornet i rumpan på dem om de dök upp
  • Mrs G to be

Slå den här om ni kan Min m2b´s ex-flickvän ska vara hans best man! Ska bli jättekul! Vi har varit tillsammans i drygt 11 år och han har under hela den här tiden varit vän med henne, även om de inte träffas jätteofta. Jag umgås inte med henne, men det är henne min m2b valt och det känn ganska festligt!

• Stjärnblomma

Mrs G to be - ganska kul tycker jag!

Ett av min M2B's ex ska vara vittne. Hon är jättegullig, vi umgås. Ett annat av hans ex, mamma till hans söner, träffar jag också, hon brukar bjuda med mig på födelsedagsfester och sånt. Ett tredje ex, mamma till hans dotter, ska vi hälsa på imorgon. Jag anser mig vara jävligt bra på att umgås med ex!

Svar på tråden Frågan om (s)ex...