26 juli?
Någon annan? Vi gifter oss i Stenkumla kyrka på Gotland=)
Någon annan? Vi gifter oss i Stenkumla kyrka på Gotland=)
Puff
idag har jag varit och beställt ett provsmak på den tårta som jag vill ha som bröllopstårta.
Jag ska hämta den på fredag och jag hoppas den blir god, för den är så fin!
Jag har lite svårt att bestämma mig för om jag ska köpa bröllopsvarianten eller inte, skillnaden är 10 kr / biten och man får en ställning till. Bagaren sa med att man kan ju välja lite olika blommor och sånt i för den dyra varianten.
Men mitt problem är att jag tycker den är bra som den är och jag behöver ingen ställning, eller blir det finare med ställning?
hjälp jag vet inte hur jag ska göra.
Vi har tänkt beställa "vanliga tårtor" och ställa dom på små hyllor/bord i olika höjder. Finns såna som bara är dom en 4kant.alltså 4 brädor ihospikade=)
Ja det var så jag hade tänkt göra, tror att det kommer vara jätte fint!
Hej!
Här är en 26/7 till!!!
Har ni fått iväg inbjudningarna än?
Nej inte ännu, jag har bara skickat ut "save the date" magneter.
En till den 26/7.
Vi har ej sänt inbjudningarna än, jag har inte haft tid:(
Men nu ihelgen är vi barnlediga så då ska det nog bli lite gjort;)
Ska beställa tårta på fredag;)
Vi har skickat ut inbjudningarna. Vi gjorde det rätt tidigt eftersom vi gifter oss mitt i semestertider (som alla andra här , och för att vi gifter oss på Gotland. Då måste man vara ute i god tid vad gäller boende och båtbiljett=)
Japp här kommer en till som ska gifta sig 26 juli. Det blir i Ore kyrka. Spännande!!
Håller på att skriva adresser nu på inbjudningskorten. Skickar iväg dom kanske i slutet av denna vecka.
Hej jag ska gifta mig den 26 juli ja me!! I motala,,
Vad roligt med fler som gifter sig samma datum. Om 2 dagar är det bara 5 månader kvar tjejer=)
Får man vara med här. Jag gifter mig 26 Juli i Offerdals Kyrka ( Jämtland )
Känns som jag har planerat allt och vet hur allt ska vara med vi har inte köpt så mycket ännu. Vi har köpt min klänning med alla tillbehör, bokat kyrkan, lokalen, M2b´s kläder, frisör, hon som gör tårtan och floristen.
Skulle börjat med inbjudningarna, men jag har inte orkat.. Måste kanske sätta en deadline på det. Vi gifter ju oss mitt i semestern och vill att alla ska boka in vårt bröllop innan de bokar nån resa.
Hur långt har alla Ni kommit.? Bör jag känna mig stressad?