• Jenniecarlsson

26 juli?

Någon annan? Vi gifter oss i Stenkumla kyrka på Gotland=)

• Svar på tråden 26 juli?
  • Maciebrud

Idag bokade jag frisör och smink! Börjar kännas verkligt nu.

• Jenniecarlsson

Snart tjejer! 23 veckor kvar=)

• Bluerose

oj är det så lite???!!! Vart ska jag få energi ifrån till att fortsätta planera? Har det ganska jobbigt för övrigt i mitt liv just nu därför har jag tappat energin för bröllopet.

• Jenniecarlsson
    Bluerose skrev 2008-02-15 08:25:32 följande:
    oj är det så lite???!!! Vart ska jag få energi ifrån till att fortsätta planera? Har det ganska jobbigt för övrigt i mitt liv just nu därför har jag tappat energin för bröllopet.
    Det låter inge roligt alls=(. Själv så har enegrin inför bröllopsplanneringen gått upp och ner. Ibland känner man sig "trött" på allt som har med bröllop att göra, men det tror jag är rätt naturligt faktiskt=)
  • Bluerose

Ja det är nog det. Hoppas jag bara hittar tillbaka den innan det blir alltför brått :)

• MrsDilley

jag har bestämt mig för att jag och mina tärnor ska göra mina och deras blommor själva. jag vill ha en enkel bukett och alla blommaffärer vill ha minst 1000 kr, jag tycker det är för mycket för lite rosor.
    Hur ska ni göra?

• Maciebrud

Hoppas på en gammal kompis som är utbildad florist ska göra den=) Hon jobbar inte som det idag men vi har samma smak så det blir nog bra. Jag vill ha en lite annorlunda bukett - vet inte riktigt vad bara att det ska vara med gerbera.

• Jenniecarlsson
    MrsDilley skrev 2008-02-17 17:55:19 följande:
    jag har bestämt mig för att jag och mina tärnor ska göra mina och deras blommor själva. jag vill ha en enkel bukett och alla blommaffärer vill ha minst 1000 kr, jag tycker det är för mycket för lite rosor. Hur ska ni göra?
    Jag vet faktiskt inte ritkigt hur jag ska göra. Min mamma har sagt att hon vill betala min brudbukett, jag vill iofs inte ha något avancerat men räknar ändå med att det kommer att kosta runt 1000:-, håller med om att det är väldigt dyrt för lite rosor. Jag ska träffa floristen i slutet på mars och får då en lite klarare bild om vad det kommer att kosta..
Svar på tråden 26 juli?