• tinni78

    Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här

    Det finns ju en tråd men bröllopshemsidor för de som redan har gift sig. Jag skulle gärna vilja se sidor från er som inte har gift er ännu.

    Jag håller på med vår för fullt och kommer lägga ut den snart. Kanske kan jag få lite mer inspiration från er som redan gjort klart era sidor .

  • Svar på tråden Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här
  • Troll1

    Sara Cervall skrev 2008-03-14 13:39:52 följande:


    Här är vår hemsida: cervall.weddingannouncer.com
    Åh, vilken underbar resa ni kommer att få!
    Avis - jag??? Jajamänn!

    Vi ska till Barcelona i 3 dgr, inte lika grymt. Men med bla en liten knodd hemma så blir det så. Kankse kan vi åka dit efter ngt år? Får väl höra med dig hur ni hade det.
  • utomhus 08

    Alla ni som lyckats lägga in foton på kyrkor etc. HUR gör ni?

  • Troll1

    Du får ha bilden i en fil på ex skrivbordet. Jag tog våra bilder själv, men annars kan man norpa en bild från internet och lägga in. Sedan kan du ändra storleken i efterhand om du vill.

  • carin1983

    Ja jag vet såååå nervös. Har börjat få svårt att sova nu hi hi.
    Jagar som en galning efter något häftigt telegram jag kan skicka till min man på bröllopsdagen men jag hittar bara ett som alla har använt redan och jag hört massor av gånger. Hjälp mig tjejjer....

  • tinni78

    Oj då, den här tråden har blivit rejält lång och jag som startade den har inte ens blivit klar med min bröllopssida ännu.

  • harthurs
    carin1983 skrev 2008-03-21 21:54:10 följande:
    Ja jag vet såååå nervös. Har börjat få svårt att sova nu hi hi.Jagar som en galning efter något häftigt telegram jag kan skicka till min man på bröllopsdagen men jag hittar bara ett som alla har använt redan och jag hört massor av gånger. Hjälp mig tjejjer....
    Tyckte att iden med telegram lat rolig.. men var hittar du dom? (aven de du sett och hort flera ganger)
  • carin1983

    det är bara att skriva telegram i bt sökfunktion på forumet. det kommer upp hur mycket som helst då.

Svar på tråden Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här