• tinni78

    Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här

    Det finns ju en tråd men bröllopshemsidor för de som redan har gift sig. Jag skulle gärna vilja se sidor från er som inte har gift er ännu.

    Jag håller på med vår för fullt och kommer lägga ut den snart. Kanske kan jag få lite mer inspiration från er som redan gjort klart era sidor .

  • Svar på tråden Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här
  • summer69

    Är det någon som vet .... kan man "gömma" sin sida på weddingannouncer tills man är klar med den? Jag menar .... kan alla läsa den medans man jobbar på den eller kan man skydda den med ett lösenord tills man själv vill att folk ska läsa den?
    Tack för hjälpen!

  • Troll1
    summer69 skrev 2008-02-19 19:59:59 följande:
    Är det någon som vet .... kan man "gömma" sin sida på weddingannouncer tills man är klar med den? Jag menar .... kan alla läsa den medans man jobbar på den eller kan man skydda den med ett lösenord tills man själv vill att folk ska läsa den?Tack för hjälpen!
    Du kan ha lösenord, antingen på allt eller vissa sidor. Jag har lagt in ett lösenord på maillistan och kontakt.
    Gå in på "Website settings".
  • Mi och Nez

    Summer69: Låt bara bli att ge ut er adress. Vad jag vet så kan man väl inte söka på någons namn eller liknande för att komma in på en weedingannouncer-sida. Eller har jag fel?
    Så resonerar vi i alla fall än så länge. Delar med oss här på BT och har visat vår hemsida för den närmsta familjen men annars är tanken att hemside-adressen första ska bli officiell när inbjudningskorten blir utskickade.

  • 20080301

    jag vet =) har massor att göra...


    blivandefrularsed skrev 2008-02-19 15:39:32 följande:
    ooo, det närmar sig!!
  • Mi och Nez

    Kommer ni in på era weedingannouncersidor?? Har haft problem med det sedan igår och kommer inte in nu heller. Varken på vår egen sida eller ens weedingannouncer.com

  • Miss Blue

    Kommer inte in idag, provade aldrig igår....
    Hoppas det fixar sig för jag skulle behöva ändra lite
    Mi och Nez skrev 2008-02-22 11:11:46 följande:


    Kommer ni in på era weedingannouncersidor?? Har haft problem med det sedan igår och kommer inte in nu heller. Varken på vår egen sida eller ens weedingannouncer.com
Svar på tråden Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här