• tinni78

Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här

Det finns ju en tråd men bröllopshemsidor för de som redan har gift sig. Jag skulle gärna vilja se sidor från er som inte har gift er ännu.

Jag håller på med vår för fullt och kommer lägga ut den snart. Kanske kan jag få lite mer inspiration från er som redan gjort klart era sidor .

• Svar på tråden Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här
  • hanjoh

kostar det något att ha en bröllopshemsida??

tack på förhand

• Anettan73
    hanjoh skrev 2008-02-06 07:51:20 följande:
    kostar det något att ha en bröllopshemsida??tack på förhand
    Nä inte på Weddingannouncer.

Lätt att pyssla med oxå...
  • Soon2beW

jag får inte till det på weedingannouncer.......? När jag ska ändra från engelska och svenska går det inte, varför? Blir arg, vill oxå ha en egen sida.

• pannkaka

klicka på Your website och sen pagenames så är det bara att byta till vad du vill att det ska stå...har tagit ett tag för mig att förstå hur allt fungerar lycka till

• carinokenneth

ni som har weddingannouncer hur får jag svenska på den...jag har med den men känner att jag inte kan göra nått då jag inte fattar allt...=)

• carinokenneth

kan även lägga till att jag inte får fram städer för sverige...konstigt....

• bröllop080719

Eftersom weddingannouncer är en amerikansksite kan man inte får den på svenska och det är också därför som det inte finns svenska städer. Däremot kan man få nästan all information som man lägger ut på sin egen sida på svenska om man gör som pannkaka skrev tidigare.

carinokenneth skrev 2008-02-06 23:05:26 följande:
    kan även lägga till att jag inte får fram städer för sverige...konstigt....
Svar på tråden Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här