• Annaoc­hHenri­k
    Äldre 24 Jan 11:56
    64527 visningar
    377 svar
    377
    64527

    Jämtlandsbrudar 2008!

    Visst borde vi brudar 2008 från Jämtland/Härjedalen ha en egen tråd där vi kan utbyta tips, idéer och bara prata strunt? Det tycker i alla fall jag, så jag startar upp en tråd och hoppas att ni hänger på!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-22 17:52
    Här är nästa tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-66/m2868077.html

  • Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2008!
  • Nienna
    Äldre 16 Apr 15:04

    Du måste göra ditt galleri tillgängligt, det gör du under dina inställningar.

  • ditte1
    Äldre 16 Apr 15:14

    oh oh hade ingen om att det inte syntes!
    Kolla om det funkar nu...?

  • Nienna
    Äldre 16 Apr 15:18

    Nu syntes det! Jag gillade verkligen den första, förutom buketten på kjolen. Den 6:e, med spets, var också jättefin! Ja, de var ju fina allihop men de två var mina favoriter!

  • ditte1
    Äldre 16 Apr 15:24

    Tackar tackar!

  • Nienna
    Äldre 16 Apr 15:30

    Den första skulle vara mycket snyggare med bara en enda ros, eller en brosch eller nåt mindre iaf. Gillar verkligen korsettlivet på den!

  • ditte1
    Äldre 16 Apr 16:26

    Håller med!

  • brud08­0816
    Äldre 16 Apr 17:56

    Vad är det för mässa ni pratar om?

  • FruHam­berg
    Äldre 16 Apr 18:01

    Make up store har bröllopsmässa den 26/4

  • brud08­0816
    Äldre 17 Apr 13:04

    Det låter ju kul, kanske man ska gå på det då=)

  • crazyd­azy
    Äldre 17 Apr 16:39

    Ja gör det!! :)


    brud080816 skrev 2008-04-17 13:04:48 följande:
    Det låter ju kul, kanske man ska gå på det då=)
  • östers­und080­823
    Äldre 18 Apr 08:37

    Nu har vi äntligen varit till Härnösand och beställt våra ringar!!!
    Vi har även bokat bröllopssviten nu!!!
    Det går framåt...
    Hur går det för alla i planeringen?

  • ditte1
    Äldre 21 Apr 11:22

    Nu har jag nästan bestämt mig för klänning, den finns i galleriet. Snörning bak. Ivory. Och så en spets bolero som till den klänningen man ser bakifrån. Tärnklänning och näbbklänning i lila (min näbb är 2 år nu).
    Vad tror ni?
    Tror ni man kan beställa slöja också som passar till tro...
    MVH ditte

  • Mys84
    Äldre 21 Apr 18:34

    hej.
    Jag behöver verkligen någons hjälp med detta. Hur/vad hade ni gjort eller sagt..? (varning:Långt)

    Tidigare när jag fick bilder på min klänning, som görs i Kina men jag köper av en tjej i sthlm, så tyckte jag att den såg vit ut. Hon sa lugnande att det bara var blixtarna som gjorde att den såg mycket ljusare ut.
    Efter en vecka var klänningen klar och nya bilder kom, då konstaterade hon att de som gjort den tagit miste om vilken färg den skulle vara och gjort den VIT.
    Hon frågar mig om jag kan tänkas ha den ändå eller om de skulle sy upp en ny.
    Eftersom hon inte erbjöd sänkt pris på den så ville jag ha en ny i RÄTT färg. Nu ser jag på hennes hemsida att hon säljer den för 1700kr och jag skulle fått köpa den för 4300kr.
    Jag förstår att hon måste sänka priset då den är figursydd till mig. Hade hon erbjudit mig det priset hade jag lätt tagit den.
    Nu måste jag vänta 5 veckor till på min klänning (4 veckor kvar). Jag är inte den som kräver kompensation för saker men detta sved i mina ögon när jag såg. och sen att jag måste vänta extra länge så drar det ut på andra saker i planeringen.

    Är jag dum och överreagerar eller vad hade ni tyckt??

  • Mys84
    Äldre 21 Apr 18:35
    ditte1 skrev 2008-04-21 11:22:17 följande:
    Nu har jag nästan bestämt mig för klänning, den finns i galleriet. Snörning bak. Ivory. Och så en spets bolero som till den klänningen man ser bakifrån. Tärnklänning och näbbklänning i lila (min näbb är 2 år nu).Vad tror ni?Tror ni man kan beställa slöja också som passar till tro...MVH ditte
    Verkligen jättefin klänning, tror absolut att du kan beställa en slöja som passar till den. Vart ska du beställa ifrån?
  • ditte1
    Äldre 21 Apr 18:44

    Jag tycker inte att du reagerar dumt! Det är ju din allra viktigaste ( ja en av dem iallafall) och då ska ju du vara nöjd.
    Håller med om att hon borde ha erbjudit dig den till ett lägre pris. Och det är ju jättejobbigt att vänta ännu en gång och oroa sig att det ska bli fel en gång till...
    Har du funderat på att säga till henne att du faktiskt sett att klänningen är till salu och priset och fråga henne om ni kan lösa det på ett bättre sätt? -Jag vet att jag själv skulle ha jättesvårt för det, är lite mesig av mig... men du kanske är tuffare!
    Lycka till!

    Tack! Jo jag ska maila millys, 1koo och abigale och se vad jag får för gensvar och pris på hela paketet, så att säga.
    Ditte

  • Mys84
    Äldre 21 Apr 19:02

    Jo, jag vill ju säga nått, men vet inte hur man ska formulera sig. Tycker det här va asjobbigt och svårt.. hmm.!

  • Annaoc­hHenri­k
    Äldre 22 Apr 17:51

    Nu är det dags för tråd nummer 2, den gär tråden har bara liv ett par dagar till!
    Här är länken till den nya tråden, häng med dit!
    www.brollopstorget.se/Forum-5-66/m2868077.html

Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2008!