• Carma0­7
    Äldre 26 Dec 14:15
    192489 visningar
    2453 svar
    2453
    192489

    Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

    Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

    Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nides
    Äldre 27 Mar 15:56

    Det suger i inredningstarmen... Vill ut o shoppa men just idag känner jag att jag vill inte göra det själv. Nån som känner för lite shopping?

  • Nides
    Äldre 27 Mar 15:57

    Och självklart fika!

  • Ab fab
    Äldre 27 Mar 16:01

    vilken tur att jag har bokat träningspass.... o det är för sent att boka av... annars hade jag sprungit iväg direkt

  • Ab fab
    Äldre 27 Mar 16:01

    vilken tur att jag har bokat träningspass.... o det är för sent att boka av... annars hade jag sprungit iväg direkt

  • FruTez
    Äldre 27 Mar 16:07

    Nides: Åh, trevligt med lite shopping och fika! Tyvärr så måste jag åka till tomten efter jobbet... Telia har varit där och grävt upp en kabel idag! Utan att säga till innan...*muttrar* Hade hellre fikat! Sen måste jag plugga också... men nästa vecka är jag en FRI kvinna!

  • Nides
    Äldre 27 Mar 16:14

    Va tråkigt... nåja jag få shoppa själv...

    En annan dag.

    Förresten vill nån fika nästa vecka??

  • Nides
    Äldre 27 Mar 16:14

    typ på torsdag den 3:e?

  • Ab fab
    Äldre 27 Mar 16:17

    Fika hade varit mysigt men den 3 skall jag på blomsterbindningskurs. Jag har börjat mitt nya liv som händig- måla porslin, lägga golv och binda blommor

  • Nides
    Äldre 27 Mar 16:29

    Oj oj va seriöst.. Låter mysigt!

  • Carma0­7
    Äldre 27 Mar 19:14

    Godkväll

    Haft fullt upp på jobbet och ingen chans att kika in här förrän nu. Men imorgon är det fredag och det är skönt. Längtar till helgen. Som vanligt.

    Tezz: Vi har inte bestämt ännu hur vi ska lägga upp helgen, men det får vi nog göra ikväll så jag kan maila berörda personer imorgon om hur jag gör med mässan.

    Nides: Vad kul att inreda. Önskar också att vi kunde sätta igång här hemma. Låter häftigt med svart i köket.

    Bauti: Vad kul att äntligen få upp tapeterna i sovrummet. Det har du ju väntat på länge.

    Vet inte om fika ännu, men det hade varit jättekul!!

  • Bauti
    Äldre 27 Mar 19:26

    En fika är alldrig fel. Bara det att vi får lokalen på tisdag och då blir det nog mycket att stå i.
    Bestäm ni så hänger jag på om jag kan.

  • Frujj
    Äldre 27 Mar 22:01

    Godafton
    Hemma efter en heldag i Ullared. Stora E, Lilla W och jag, hade jättemysigt, shoppade en hel kundvagn med grejor.. fast nästan halva kundvagnen var tvättlappar.. hehe fick en "beställning" av en kompis som har en Liten R, som sa att Ullared har världens bästa tvättlappar (tips till Carma och Nibla ) och de tar ju en del plats.
    Förutom detta, några flaskor schampo och regnkläder till W så blev det en himlans massa kläder till E, sen in till skoaffären, två par sommarskor till W, regnstövlar till W och ett par snygga skor till W... men jag då??? hmm hittade inget till mig så jag handlade bara till alla andra.. jo förstås en liten choklad bit till mig blev det

    Började dagen på Östra med en kontrollröntgen på Ws lungor efter lunginflammationen så det har verkligen varit en heldag idag! Imorgon ska vi till vattenpalatset och bada med syster och hennes barn (=kusiner). Kul att göra lite saker med barnen när det är lov så att man inte bara sitter hemma.

  • Frujj
    Äldre 27 Mar 22:04

    Ang fika nästa vecka, vet inte om jag hinner. Ska ju börja på nya jobbet och nytt jobb brukar innebära stor trötthet...
    Dessutom har jag lovat blivande bruden att göra deras festprogram och i bilen hem från Ullared idag insåg jag att det är ju bara 2 veckor kvar!!! *paniiiiiiiiiiik* Fast kanske inte så farligt, tänkte "sno" en hel del av vad vi hade i vårat. Snor av mig själv alltså!! Fast har ni massa bra festprograms och idéer så får ni gärna maila mig!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...