OT:oh gud jag dör..han kan förslora sin dotter
jag vet tat detta ej har med brölop att göra..men snälla vad ska vi göra??
Fick precis ett mail av min kille att social tjänsten ringt honom..allt är upp och ner de skall starta utredning..han x är inblandad och han är nu livrädd..
bråkade vi ehmma en kvälll..vilket ledde till att jag..jaaaa jag vet jag skämms..hotade att ta livet av mig..han blev rädd..ringde polisen och höll fast mig tills de kom..
Jag fick därav blåmärken på armen och han på sin arm då jag bet honom för at komma loss..
Det har alltså inte skett ngn misshandel..
Polisen tog vittnesmål och de måste enligt lag göra anmälan om misshandel..
Jag har försklarat för polisen både då och i efterhand att det ej handlar om misshandel och jag vill inte anmäla honom och han har sagt detsamma.
trots detta anmäler de detta till socialtjänsten eftersom han har barn (nej hon var inte hemma vid det tillfället..hon bor bara där varannan vecka)
Så nu har de ringt honom därifrån, de har ringt dotterns mamma och allt är upp och ner..de skall göra en jätte utredning på honom som pappa och de skall öppna upp vårdnadstvisten de hade när de skiljde sig..(mamman ville ha ensam vårdnad för att jävlas med honom men fick ej igenom detta utan det blev delad vårdnad)
Det e helt sjuk...är arg på polisen..hur kan de anmäla det till socialtjänsten innan ngn dom..?? fattar de inte at detta är känsligt och allvarligt =((
Gråter helt hysteriskt..kan bara gissa hur han känner sig nu..