• Liinda_e

Hur mycket älskar du din man/kvinna.......

heheheheheheh

• Svar på tråden Hur mycket älskar du din man/kvinna.......
  • Tuss78

Tävling i karlsloksskap minsann!

Min karl är förmodligen inte bäst i hela världen, men han är bäst för mig i min värld!

• MissLovely
    Tuss78 skrev 2007-11-16 18:51:23 följande:
    Tävling i karlsloksskap minsann!Min karl är förmodligen inte bäst i hela världen, men han är bäst för mig i min värld!
    Hahaha.. Jo men så tycker vi med. Eller hur lilltjejan?

Neeeeeej inte min karl, bäst att han är i min värld då hehe
  • lanovia 08

hehe.. så jag fick igång diskusionen om vem som är bästa mannen i världen. Det var ju inte alls det jag hade räknat med *ironisk*

• Brud 08 07 05

Jag älskar min blivande så mycket att jag med glädje storstädar, hänger tvätt, lagar mat, fixar hans matdosa, möter honom i dörren i underkläder, ställer in en Jäger i frysen på fredag i tid så den ska hinna bli riktigt kall, lagar söndagsmiddag och serverar framför tv:n i vardagsrummet där jag tänt alla ljusen. Det finns inget som gör mig så lycklig som att få göra detta för min blivande :D

• Tuss78

Åh herreguuuuuuuud va ambitiöst!

• Brud 08 07 05

Jag älskar det! Att se hans tacksamhet och se honom tänka på hur bra han har det väger upp allt det jobbiga!

Självklart gör han motsvarande saker även för mig, och det gör oss otroligt lyckliga och stabila i vår relation.

Förstår att detta lätt kan sticka i ögonen på folk, men det funkar ju bra för oss, utan några krav från någon part

• lanovia 08

Så länge ni båda är nöjda och lyckliga så spelar det väl ingen roll vad någon annan tycker.

Brud 08 07 05 skrev 2007-11-19 00:41:06 följande:

Jag älskar det! Att se hans tacksamhet och se honom tänka på hur bra han har det väger upp allt det jobbiga!Självklart gör han motsvarande saker även för mig, och det gör oss otroligt lyckliga och stabila i vår relation.Förstår att detta lätt kan sticka i ögonen på folk, men det funkar ju bra för oss, utan några krav från någon part
  • matteve

Jag är "buttwild crazy-dunka mitt huvud mot väggen-head over heels-sprickfärdigt" förälskad i mitt hjärta!!!

Åhh vad han är underbar. Ibland vill jag bara spricka av lycka!!!!

• tofflisar

Åh saknar min älskling så mkt att jag håller på att dö!!!!!!!!!!! Idag går jag runt med tårar i ögonen för jag vet att han kommer hem imorgon Ja, jag är skitfånig *s* Han har varit i Finland på jobb i 5 dagar.. ha ha ha.. Men vi har aldrig varit ifrån varandra så här lång tid förrut. Känns i hela kroppen. Kan knappt sova på nätterna.. Så mkt var det med min kvinnliga självständighet

• lanovia 08

Fånig är du kanske, men det är nog många som kvalar in under samma fånighet. Själv grät jag och var allmänt deppad sist vi var i från varandra en hel vecka.
    Fast det kanske var för att han var på rolig solsemester med kompisar och jag jobbade...

Men tänk va härligt att din älskling kommer hem imorgon. Hurra!

• Annajohan

jag älskar min man så mkt att jag inte ens kan skriva det här!

• Lady o Lufsen

Oj....idag älskar jag inte min man alls... Får jag vara med här då, eller måste jag ljuga och säga att han tjänar loads of money och att jag just därför äääääälllllllssssskar honom innerligt och livslångt

• Lady o Lufsen

och jag skulle gott och väl både kunna och vilja vara utan honom i flera veckor...månader, faktiskt!!!

Jahaja...NU får jag väl inte vara med i eran klubb längre, va!??

• Lady o Lufsen

Nä...jag tänkte väl det...

• Annajohan

vad kommer det sig att du ogillar honom så just idag då?

Svar på tråden Hur mycket älskar du din man/kvinna.......