• Liinda_e

Hur mycket älskar du din man/kvinna.......

heheheheheheh

• Svar på tråden Hur mycket älskar du din man/kvinna.......
  • johansdotter

*ASG*
    Själv gifter jag mig enbart för att få sätta sprätt på så mycket pengar som möjligt!

• Liinda_e
    johansdotter skrev 2007-11-15 18:37:17 följande:
    *ASG*Själv gifter jag mig enbart för att få sätta sprätt på så mycket pengar som möjligt!
    ohhhhhhhhhhhhhhhhh TACKY!
  • rasmus och lina
    MissLovely skrev 2007-11-15 18:36:10 följande:
    rasmus och lina skrev 2007-11-15 18:34:07 följande:Hur ser det ut i nu läget då?För mig ganska bra. Mycket pengar = mycket kärlek hahahahahahah
    ¤rodnar¤ eh oj, tänkte inte på pengar, vilken snuskhummer jag är hahahahahaha
  • MissLovely

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA!!!!

oj då vad tänkte du på då?

Hmm får nog börja tänka som du..

• lilltjejan

jooo ja tängte så här.... han lagar såååå god mat så om jag gör slut på alla hans pengar å sätta han i massa skulder så vill ingen annan ha honom sen så då stannar han kvar å lagar mat åt mig!

å då är ju ett bröllop en super idé för att göra av me pengar...

• novemberhelene

Hörni, eftersom jag nu blev så inspirerad av era extravaganta slösa.pengar-bröllop där allt ska vara matchat in i minsta detalj undrar jag nu (och jag vill veta era ÄRLIGA åsikter, jag kan ta kritik): Ska jag ha vitt eller blått vallmofrö på kuvertbröden om tärnans klänning går i grönt och det kommer att vara mörkt utanför fönsterna?

Här skulle inlägget vara, men hamnade visst i en annan tråd.

Ge mig popcornen!

• johansdotter

MEN!!!
    Det förstår du väll???
    Du MÅSTE ha gröna frön på....gärna luddiga för att passa in den mjuka glada atmosfären....

Svar på tråden Hur mycket älskar du din man/kvinna.......