Hur mycket älskar du din man/kvinna.......
heheheheheheh
heheheheheheh
lanovia 08 skrev 2007-11-16 08:21:22 följande:
Egentligen gjorde han väl inte så mycket. Men det räcker att han finns till för att jag skall bli lycklig.
Men därutöver fick han mig att inse hur mycket jag betyder för honom. (vilket jag redan visste men alltid extra trevligt när bekräftelsen kommer ur munnen på dem). Plus att han fixade hem supergod thaimat, stälde fram öl på bordet, tände ljus.Supermysigt!
För att inte tala på presenten... fick en trisslott till frukosten (som förövrigt var jättefint framdukad med tända levande ljus). jaha tänkte jag var det här allt? Han gick glatt till jobbet utan att säga något mer, väl vetandes om att jag var sprickfärdig av nyfikenhet/förfäran. Jag blir som en femåring när det handlar om presenter. jag anade väl att det skulle komma något mer påp kvällen iof. När vi sedan körde runt på kvällen för att avklara alla ärenden, typ hämta hunden från dagis etc, så stod vi helt plötsligt i en affär och köpte en ny mobil till mig. För att vara lite materilasistisk så var det helt enkelt den bästa present någon kunnat gett mig. Av den enkla anledning att jag behövt en ny länge men är för snål för att vilja lägga pengar på en mobil.
Jag inser att det inte låter så mycket i era öron, mig för mig gjorde han dagen som från början varit en normal jobbardag till
en alldeles speciell dag.
du,det låter som en fantastiusk dag där du fick vara glad och lycklig tillsammans med din älskade som dessutom visar hur mycket han uppskattar dej!
Men hallooo jag älskar faktiskt min m2b mest i hela världen o han är den bästa "mannen".. Haaa på er
eeeeh MIN m2b ÄR bäst i min värld iallafall.....
Njaaa håller inte me dej hehe MIIIN
Inte i Min värld
Hahahahaha jo men det är han väl
Var bor ni?
Hihihi, det där är något som vi "bråkar" om rätt ofta här hemma.
-Du är bäst!
-Nä, för DU är bäst!
-Nähä, för det är DU!
Brukar sluta med att jag säger att i MIN värld är han minsann bäst, så det så! Där har han inget att sätta emot. Trodde jag...
Jag petar sedan snart två år tillbaka i mig Citalopram (antidepressiva / stämningshöjande) varje dag, vilket fick M2b att med ett brett leende utbrista i sång: "I din lilla, lilla värld av piller"...
I Linköping... men du vill väll inte att ja ska ta han ifrån dig låt han va bäst i DIN värld så får min va va bäst i MIN värld