• Melis
    Äldre 15 Oct 22:42
    444621 visningar
    1490 svar
    1490
    444621

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Didaa
    Äldre 14 Jan 12:31

    jag söker jobb hehe.. har imorgon opponering vilket gör mig liiiite nervös.. tycker inte om att prata om vad som är bra med andras arbete och mindre bra.. känns löjligt.. hade varit bättre om läraren var själv.. men men.. en del av livet är det

  • Tajci7­8
    Äldre 14 Jan 12:40

    opponering är skoj men som sagt det är inte roligt att såga andras arbeten men det gäller att ta fram det positiva med

  • Didaa
    Äldre 14 Jan 12:49

    problemet är att jag är snäll.. jag vill inte vara elak

  • Pumpki­n
    Äldre 14 Jan 13:22
    Jag flyttar den här tråden till Medlemsgrupper ---> BT-träffar.

    /Moderator
  • Missie­A
    Äldre 14 Jan 18:07

    Jo men man kan ju ha röda rosor som är täckta med sånt guld Vad smart ni är mina balkan brudar Det har jag inte ens tänkt på hehe.

    När ni var ute i affärerna och letade efter klänningar, fanns det någon med öppen rygg? Känns nästan som att jag aldrig kommer hitta min drlmklänning Finns ingen på internet i alla fall. Hoppas att den finns med i nästa kollektion som kommer ut

  • Melis
    Äldre 14 Jan 18:10

    Hej missie... jo det finns med öppen rygg men de brukar vara med halterneck. Tror att pronovias har nån som har delvis bar rygg....

  • Missie­A
    Äldre 14 Jan 18:14

    www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp

    Kolla på den här klänningen, den finns under "om klänningar igen", den översta.

    Något i den stilen, men vill inte ha halterneck. Och vill verkligen inte sy upp en klänning för jag vet att jag inte kommer bli nöjd med resultatet. Tjejer jag kommer nog bli en Bridezilla hahaha!!

  • Missie­A
    Äldre 14 Jan 18:15

    Hahaha!! Melis vill du ha tvillingar??

  • Melis
    Äldre 14 Jan 19:19

    japp jag vill ha tvillingar och min blivande lovar att han kan fixa det....heheh

  • Missie­A
    Äldre 14 Jan 19:20

    Hehe hoppas han håller sitt löfte då Skönt så slipper man två förlossningar hehe..

  • Melis
    Äldre 14 Jan 19:21

    heehe ja det vore rätt bra det också...hm ja efter bröllopet får man planera det istället

  • Missie­A
    Äldre 14 Jan 19:23

    Då blir det aldrig slut på planerandet nu bröllop, sen barn, sen massor planering kring barnet/barnen (för din del hehe) Då har man hela livet framför sig att planera..

  • Melis
    Äldre 14 Jan 19:25

    japp det är väl så...men jag längtar efter det lika mkt som efter bröllopet

  • Missie­A
    Äldre 14 Jan 19:34

    Sant! Jag med melis, det är här det riktiga livet tillsammans börjar (för mig i alla fall) Det är nu allt blir verkligt

    Har ni pratat nått mer om vart ni ska bo?

  • Melis
    Äldre 14 Jan 19:49

    Vi ska till en början bo i Småland, jag flyttar till Vetlanda för att se om jag får jobb i närheten, kan tänka oss jönköping eller växjö sen kanske vi får flytta om jag får nåt jobb som kräver att jag flyttar...

  • Missie­A
    Äldre 14 Jan 19:52

    Låter som en bra plan för er Har du börjat bli nervös än då som Aida?

  • Tajci7­8
    Äldre 14 Jan 22:39

    jag vill också beställa tvillingar ;)

  • Missie­A
    Äldre 14 Jan 23:19

    Tajcii

    Du får din beställning om 1 vecka! Frakt tillkommer: 49 :-

  • Tajci7­8
    Äldre 14 Jan 23:25

    hahaha det var en billig frakt

  • Missie­A
    Äldre 14 Jan 23:57

    Hahha extra pris på tvillingar den här veckan

    Nu är det sent och jag är glömsk, men vad hade ni för dekoration på borden och ert bord?

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??