• Anja 19 juli 2008

    Brudar i Lund sommar 2008 - del 2

    Hej allihop

    Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar 2008 - del 2
  • AnneiLund

    Hej på er alla

    ANJA:Jag kommer att följa dig och peppa dig under din GI tid. Det kommer säkert att gå bra, helöt övertygad!
    Bra som tusan att du gick din långa runda och med dunjacka blev det säkert lite extra effektivt.
    Jag börjar så sakta komma igång med min träning nu, men långt ifrån så ofta som jag hae velat.....jag vill ha ett löpband hemma!!! Vill ha nU...men dom e ju svindyra....typ 10.000 för ett riktigt bra...hmmm....jag har typ 58 kr kvar på mitt konto....
    Vad får man för det?
    Ett HAppy Meal på MackeDonkan?
    Ja inget löpband iallafall.....
    Suck, att spara så mkt till bröllopet varje månad lämnar sina spår i min ekonomi, fan, hade jag haft pengar hade jag gått till frissan och dessutom sluppit sett ut som ett UFO i håret.

    Nä..nu ska jag se lite TV och slappa, sköt om er!!

  • Anja 19 juli 2008

    Anne

    Önska dig ett riktigt gött frisörbesök utav din M2B i julklapp Det har jag gjort!

    Har önskat mig klippning, färgning coh slingning hos den frisör jag hoppas kunna få som bröllopsfrisörska, men jag vill ju lixom först testa om hon är bra och om det klickar så att hon förstår hur jag vill ha saker och ting, och om hon har känsla för vad man ser bra ut i

  • Anja 19 juli 2008

    Nu har jag ätit min sista macka/potatis/pasta/ris/socker för minst 2 veckor framöver.

    Imorgon börjar jag vackert med äggröra till frukost!

    Spännande, hihi...

    Jag SKA gå ner t 75 innan den 1/3... (-10 kg alltså)

  • AnneiLund

    Anja, miss U girlie!!!
    Finns alla sköna Lundatjejer kvar?

  • Anja 19 juli 2008

    jaaa jag är kvar... Been missing U too, var f..n har du hållit hus

    Jag håller ju på att PACKA (typ)!!!!

    Sitter ju här nu men är hemma m kräksjuk dotter (som bara har kräkts en gång i morse och nu verkar må toppen???? )

    så jag sitter här för att jag vet att jag har sååå mkt att göra. Flyttlasset går ju på LÖRDAG... jag har bara packat två bokyllor och EN garderob... det är inte klokt. Det är ju lixom en omöjlighet att hinna detta *asg*

    Jaja Jag är ledig imorgon och fredag för att kunna HELT koncentrera mig på detta

    Vi får nycklarna redan imorgon så jag ska cykla dit grejor o barnens cykelkärra, tur det är nära Ska se till att få dit allt garderobsinnehåll och kyl/frysinnehåll coh lägga in snyggt i alla skåp så att allt sånt är fixat redan. Då blir flytten på lördag så mkt smidigare, om bara det är stora möbler kvar typ!



    Kolla nya bilder om ni vill...

    www.anjasvillha.blogg.se (inlägget heter DET ÄR KLART)

  • Anja 19 juli 2008

    Måste förresten rapportera mina GI-framsteg

    Vägde förra måndagen in mig på 86 kg (9 dagar sedan) och väger idag 83,9 kg. Har mer eller mindre varje morgon vägt 0,2 kg mindre än föregående morgon, vilekt är rätt häftigt att se och jag håller tummarna stenhårt för att trenden ska hålla i sig...

    Får inte börja prova klänningar förrän vid 75 kg. Är stenhård med det!

  • AnneiLund

    Men ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH
    Fasen vad fint!!!!
    Vilka golv!!!
    OJ så snyggt!!!!!!
    Mumma!Asgarvar när jag tänker på hur du sitter hema, och bara har packat ner typ ngn bokhylla eller så.....stressad eller?

    Jag måste åkatill jobbet nu
    MIn mammas hund som vi passar när hon är i Thailand i TRE månader ser bedjande på mig, hon verkar sjukt pinkig och om jag inte ska bli anklagad för djurplågeri så får jag nog ta och gå ut med kraken NU.
    Men jag kommer in här till kvällen igen
    Har varit på affärsresa (fånigt ord faktiskt...) nåja, jag har inte varit hema så mkt och inte varit aktivpå BT, tur att du har varit det åt oss båda!
    Grattis till dina GI grej, så duktig!! Avis!!!

    Kram

  • Anja 19 juli 2008

    hahaha ja jag ÄR ju sjukt stressad, märks det...

    usch jag är en sån som ALDRIG blir stressad när jag borde. Jag tänker bara, äääh det hinner jag, det ORDNAR sig. Gissa om det retar Daniel

    gå nu ut m hundstackarn, fniss... Jag MÅSTE ju även måla över en vägg kom jag på. Ungarna passade så rart på att rita på den väggen häromdagen (den var f.ö nymålad sedan en månad tillbaka). Jag ÄLSKAR sånt!!!

    Det här med GI är verkligen inte dumt... det passar mig!

  • Anja 19 juli 2008

    Feminista fantastica

    VÄLKOMMEN...



    Hittade du nåt i tråden som du kunde använda

  • AnneiLund

    GUd ja vad jag älskar när barn får de uttryck för sin konstnärliga sida....stort av dig som mamma att stötta dom i detta och nu VIPS så ger du dom ytterligare en stor och fin yta at måla på!!!

  • Anja 19 juli 2008

    Nu lämnar jag tråden för några timmar... MÅSTE PACKA....

    jag kan packa, jag är inte lat
    jag kan packa, jag är inte lat

  • Anja 19 juli 2008

    Har ni andra bestämt/bokat

    1. Frisör
    2. Manikyr
    3. Make-up
    4. Underhållning
    5. Fotograf
    6. Tårta
    7. Florist

    ???

    Detta är de saker jag har kvar och som jag ojjar mig mest över, för jag VET inte vad vi ska ha??? Vet inte vem som är bra osv...

    Tror att jag fixat manikyr dock, men det är ej 100% och den 11 december ska vi på tårtkonsultation på Ultimate cake...

    Någon som bokat, var isåfall och varför?

    Någon som har något/någon att rekommendera???

  • Anja 19 juli 2008

    Haha detta är de saker som vi har kvar... det är ju typ ALLT *asg*

    Det enda vi bokat är kyrka och lokal

  • felines

    Ush! på tal om stress. Jag blir inte klar med mitt förbannade exjobb i tid. Min kära samarbetspartner bestämde sig för att köra eget rejs åt ett annat håll så nu får jag knyta ihop trådarna till något kreativt själv. Anja, jag tar till baks det, jag fixar nutrilett diet... de senaste veckorna har jag inte kunnat äta alls... flytande nutrilett går ner men det är typ det enda. Hu vilken oväntad bantningskur detta blev. Fan vad det ska vara jobbigt att tänka om, ta sig i kragen och bara göra något så man blir klar.

Svar på tråden Brudar i Lund sommar 2008 - del 2