Skelleftetjejer
hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?
hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?
Det blev lite trångt att dansa när alla borden var utställda, även om det kanske hade gått. Beror nog lite på hur man ställer borden/gör bordsplaceringen och på hur många man är. Vi ställde borden i E-form och flyttade helt enkelt bort en av tungorna (heter det verkligen så=)) när det var dags för dansen. Vi hade inte behov av något dansgolv innan vi ätit klart.
Ska göra mitt bästa för att efterlysa kortet.
Viktoria--> Jag tror jag får göra så att jag får fara dit nångång och kolla lite extra på lokalen, för sist jag var där var det grisfest för logen (min styvpappa är med där) Och då var man kanske inte vid alla sina sinnens fulla bruk..
Challe, hur går det med planeringen?
är oxkså från skellefteå, jag och min sambo Esca(från England) gifter oss midsommar 2004
menade inte att vara anonym
Irre, jag läste om er i brudparsgalleriet.. Där stod det midsommardagen 2004... Vi gifter oss midsommarafton 2004, klockan 16.00.. Vi ska få var midsommarbrudparet.. hur går det för er med planering osv? =)
jopp, jag är åxå från ske-å, har inte hunnit läsa igenom era inlägg än, men jag ska göra det nu... gifter oss 14 februari 2004 =)
den 25/6-2004 kl 14 är bröllopet,enligt min kalender midsommarafton.!
planeringen finns i huvet nästan hela tiden:) själv då?
Ja, 25:e är midsommarafton..=) Tyckte bara att jag läste att det var lördag den 26 här på bt som ni skulle gifta er..
Va roligt.. Då gifter ni er två timmar före oss.. Vilken Kyrka gifter ni er i då?
För oss är det Landskyrkan..
Jo, här oxå.. Älskar att planera, så jag planerar så mycket jag kan redan nu..*S*
Sen så åker min m2b in i lumpen om två veckor drygt, och är borta till april, så vi har ju bara nån helg då och då tillsammans hela hösten och vintern, så det var bra att vi satte oss och planerade lite nu innan..
Pomac, va roligt, hur känns det då? Vilken kyrka? Får man fråga hur gamla ni är?
Irre, jag såg fel... ber hemskt mycket om ursäkt..
Såg nu att det var på samma dag som oss.. ni stod ju ovanför oss...
Tjenare Brudar!
Nu börjar det närma sig....och jag vet inte om jag riktigt fattat ännu att vi faktiskt ska göra detta, bröllopet har ju alltid varit så långt "borta" på något sätt. Vi börjar båda att vara rätt så nervösa, men längtar samtidigt. Planeringen är under kontroll, bara lite mkt att göra...men det går nog bra.
Ha det så bra tjejer och lycka till med allt!!
Challe, nej, det är inote många dagar kvar för dig. Lycka till och ni kommer att få en underbar dag, det är jag övertygad om..=) Vilken tid var det ni skulle gifta er?
felicia6, jo nog känns det bra vill jag lova =) Känner mej redan stressad *S*. Vi gifter oss i S:t Olovs kyrkan, landskyrkan var redan upptagen alla vettiga tider... Självklart får du fråga om ålder, vi är båda 26år.
vi gifter oss kl 14 i landskyrkan :)
vars ska ni ha festen ?
hur många inbjudna?
Vill bara önska alla Skelleftebrudar lycka till! Själv firar jag snart 1-årig bröllopsdag. Vi gifte oss i fjol på midsommardagen (22/6) i landskyrkan. Hoppas att ni får det lika härligt som vi har det!
Vi gifter oss kl.15.00 i St:Olovs kyrkan..pirr
Challe, hoppas det går alldeles utmärkt, och det är jag övertygad om att det kommer att göra, sen förväntar jag mig lite kort oxå efteråt som man kan få se..=)
pomac, Stadskyrkan är ju oxå underbart fint..=)
Vi är förresten 22 och 20 år gamla..
Irre, Vi kommer att bjuda ca 120 till festen, och sen till kyrkan kommer det ju att komma mer, men hur många vet jag inte..=) Vi vet inte riktigt än vart vi ska hålla till, men vi ska göra egen mat och ta med egen dricka, så då är det inte så många ställen kvar... Hur många ska ni bjuda, och har ni bestämt nåt ställe? Kul att det fanns nån till Skelleftetjej som ska ha på midsommar..=)
Hej Skelleftebrudar!
Vi gifter oss 12/7 2003, så vi har inte heller långt kvar.
Det verkar vara bröllops-boom i Staan' i sommar, de fotografer jag pratat med har massor av brudpar att fota. Kul!!
Till Fru Westin
Jag blev jätte nyfiken på vem du är.
jag heter nämligen också WESTIN.. och är från Skellefteå. :D :D :D
Skulle bara va kul att få veta lite mera.. hi hi hi hi,
felicia6
just nu har jag 80 inbjundna nerskrivna, men min sambos mamma kommer från england om 2 veckor så hon ska hjälpa oss med hans släkt , men vi är osäkra på hu många som kan komma på england. inte bokat lokal än men tittat å funderat på evt sunnanå eller sörböle evt evt. det är svårt att bestämma sig!