• felicia6

Skelleftetjejer

hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?

• Svar på tråden Skelleftetjejer
  • felicia6

Viktoria--> Tackar..
    Jag söker hela tiden efter bilder på lokalen och sånt, men hittar ingen.. du råkar inte ha nåt kort eller nåt på den?

Gjorde ni förresten nåt med allén då ni skulle vara där? =)

• Joka

Vi gifter oss en torsdagkväll för att på fredagsmorgon åka på bröllopsresa.

• Joka

Förlåt kom åt sändknappen!. Vi har valt frisör Aina på Yoj. Marianne som fotograf för att jag vill inte in på torget och traska när jag är brudklädd. Blommor från Kåge blomsteraffär de var billiga och vackra buketter. Har hyrt kläder i Piteå på Cinderella eftersom de har bäst utbud och tar Catering från Vägkrogen, de var billiga, stort utbud och god mat. Ringar pratade min sambo med en guldsmed i Finland och vi kunde beställa dom via City Guld.

• Viktoria

felicia6: Jag har tyvärr inga riktigt bra bilder av själva lokalen, men självklart en hel del som visar lokalen från olika håll. Vill du kan jag maila några av dem som blev OK!?

• felicia6

Joka.. Var det hon som var på bröllopsmässan häromveckan? Hon var som cool tycker jag.. Vägkrogen och kåge blommor, vet du om dom har nån hemsida?

Viktoria--> Maila på..=)
    ann-charlotte.sn@telia.com

• J-03

Hej
    Planerar oxå att gifta mej nästa vinter. Har dock lite problem med budgeten. Vi har inte riktig bestämt hur många gäster vi ska bjuda på bröllopsfesten! Det här med lokal är ett gissel!
    Lokalen som ni har pratat om, den som ligger mitt emot Balder? Kan man hyra den? Är det den som kostar 1500kr?

Har varit och tittat på klännigar idag. Hade först tänkt att sy den själv, det blir ju ganska billigt och så får man ju behålla den efteråt!! Men min pojkvän vägrar bestämma ett datum förrän den är färdigsydd!! Är rädd att det kommer att ta ett tag!! Har räknat hur mycket jag måste jobba extra för att kunna köpa den istället och det blev många timmar mindre än vad det skulle ta att sy den!

• Leah

Hej där

Felicia6: Nu vet inte jag om Aina är samma kvinna som var på bröllopsmässan men jag vill ändå 'slå några slag' för henne.
    Jag är uppvuxen i Skellefteå och flyttade där ifrån för snart 8 år sedan. Aina var den frissa som klippte mig under min tonårstid. Hon har gjort ett flertal uppsättningar på mig bl a för studentbalen. Har alltid gått nöjd därifrån.
    Hon har ett gott öga till vad man passar i, ett stort kunnande och en sprudlande personlighet. Att boka henne för en bruduppsättning kan inte bli annat än bra.

• J-03

Är det samma Aina som hade Design 2000? har kippt mej hos henne när hon fortfarande var kvar där. Men det är jättemånga år sen, minns ej resultatet.

• J-03

Oj, råkade skicka lite för snabbt! Minns bara att hon var jättetrevlig/J

Svar på tråden Skelleftetjejer