• zukigirl

12 st morgongåvor.

Fick ett underbart tips här på BT om morgongåva till min blivande. Jag ska ge honom en liten gåva varje månad i på vår dag ända fram till vi firar ett-års dagen. Den första gåvan som han får på bröllopsdagen istället för dagen efter är redan fixad. Det blir ett guldhalsband som han vill ha. Men resten av gåvorna vill jag ha lite tips om. Det får gärna vara saker som vi båda har nytta av eller kan göra tillsammans. Tror att jag ska köpa konsertbiljetter till någon artist som vi gillar och lägga i ett kuvert. Är det någon som har mer förslag? Jag ger honom alltså alla 12 på samma gång men han får bara öppna ett varje månad.

• Svar på tråden 12 st morgongåvor.
  • M_S

Vad sägs om en heldag med långfärdsskridskor, goda mackor och varm choklad i vinter? Långfärdsskridskor med tillbehör kan man hyra billigt om ni inte redan har sådana.

Kanske en liten flaska med massageolja i? Självklart med tillhörande helkroppsmassage, vilket du kan skriva på en fin etikett eller på ett kort och fästa på flaskan.

Ett annat tips på något fysiskt (och här utfärdas en varning för känsliga läsare) är en önskelista som anspelar på sex. Du kan isf markera ut ett antal punkter där han sedan får fylla i önskemål... Och ett perfekt komplement vore förstås en secret-box-inspirerad bild på dig!

• zukigirl

M_S: Den fysiska listan har jag redan gjort! Tror den kommer att bli vääääldigt populär!

• Fridelina

Jag tittade runt lite på nätet och föll över www.coolstuff.se Där tycks finnas alla typer av grejer, bl.a. Kärleksbönan. En böna man vattnar så växer det upp en liten växt där det står "I love you". Och mycket mycket mer.

Lycka till!

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Jag hittade själv en sak idag...min make reser i jobbet ibland,så jag vet att det alltid är mekigt att ha plats för skoputs mm.
    Jag hittade ett kit med skokräm,borste,mm i ett jättefint läderetui.:)
    Det ska han få på år 2:dra månadsdag:).

• lillfraggel

zukigirl

Förlåt om jag lägger mig i. Jätte kul idé med 12 paket. Funderar på att sno idén. Höll dock på att svimma när jag läste att det skulle kosta 4000 euro för dubbelt medborgarskap. Jag skaffade dubbelt (finsk/svenskt) efter mycket tjat från mina föräldrar. De tyckte att det skulle vara bra om man råkar ut för något som t ex tsunamin. Böt för lite mer än 1 år sedan men betalade bara 300 - 500 hundra. Vet med säkerhet att det ej var över 500 för då hade jag aldrig gjort det.

Förslag på en liten present kan vara en t -shirt med nygift eller din mans + man t ex Annas man. Jag funderar på att fixa en till min m2b bara på skoj

• zukigirl

lillfraggel : Vad säger du? Kan jag ha läst så galet fel? Jag har för mig att det stod 400 euro... Jag måste kolla upp det igen! T-shirtidén var gullig! Det tror jag att jag ska anamma... Kostar ju inte mycket hellr...

• zukigirl

Fridelina : Yeeaahhh! DEN ska jag köpa! Brukar vara inne på den sidan o titta ibland men kärleksbönan har jag missat... Tack för tipset!

• zukigirl

jag ska bli en fru...läängtar-nu gift :
    Visst känns det skönt när man hittar den där perfekta saken!?

• mrs Nymo

Vad du kan göra på ett års dagen är en bok om ert första år som gifta. Detta kan man ju göra online på de flesta foto shopparna. Jag ska göra en "Historien om oss" och ge till min blivande som morgongåva. Är sjukt nöjd, den blev super bra!! Använde fotolabo, där kunde man ha fler foto på samma ark!
    Lycka till med att skämma bort din man

• zukigirl

mrs Nymo :
    Hade tänkt att göra en bok... Verkar himla skoj!
    Jag gör mitt bästa med att skämma bort honom!

• mrs Nymo

Zukigirl:
    Ja, fick tips här på BT efter mycket letande efter morgongåva., puh! Men det var värt det, jag längtar efter att ge den till honom!! Blev lite nostalgisk när jag gjorde den, många gamla foton + bilder av vår lilla tjej La ner massa tid o tanke på den o det blev så bra!!! Tror han verkligen kommer att uppskatta det!

• lillamillan

En liten morgongåva kan ju vara en ny skylt till erat gemensamma hem med det nya gemensamma efternamnet

www.lmjson.se/

• gosia

skämma bort honom inte för mycket.!!!!

Svar på tråden 12 st morgongåvor.