• zukigirl

12 st morgongåvor.

Fick ett underbart tips här på BT om morgongåva till min blivande. Jag ska ge honom en liten gåva varje månad i på vår dag ända fram till vi firar ett-års dagen. Den första gåvan som han får på bröllopsdagen istället för dagen efter är redan fixad. Det blir ett guldhalsband som han vill ha. Men resten av gåvorna vill jag ha lite tips om. Det får gärna vara saker som vi båda har nytta av eller kan göra tillsammans. Tror att jag ska köpa konsertbiljetter till någon artist som vi gillar och lägga i ett kuvert. Är det någon som har mer förslag? Jag ger honom alltså alla 12 på samma gång men han får bara öppna ett varje månad.

• Svar på tråden 12 st morgongåvor.
  • Liten med Mindre

Jag fick en sån present. Sen blev väl tyvärr inte alla gåvorna levererade som utlovat. Men då har jag ju hållhakar att använda.

Utöver det som nämnts ovan så hade vi:

*Matlagningskurs
    *Islandshästtur
    *Badtunnehelg o kajakhelg (helgaktiviteter med alla våra vänner, maken drog nog största lasset och såg till att de blev av)
    *Julmys hemma

• Liten med Mindre

ok, inte alla våra vänner då - men de som fick plats. :)

• zukigirl

wife 2 be :
    Jag vet faktiskt inte hur mycket. Men jag vet att det kommer att bli några som är dyrare. Bland annat så ska jag fixa så han får ett dubbelt medborgarskap (svenskt/finskt) och det kostar 400 euro! Sen tänkte jag att det behöver inte bli så dyrt med med dom andra grejerna. En trerätters middag som man fixar hemma tex behöver ju inte kosta så mycket. Vad har du hittat på för gåvor då?

• zukigirl

Liten med Mindre :
    Matlagningskurs vore nåt! Då är han ju tvungen att lära sig laga mat! Japp, det ska han få en fast han får gå själv på den. Jag har ju förhoppningsvis nytta av den sen iaf!

• wife 2 be - been wife

Har gjort en secret box , med hjälp av min väninna. Blev riktigt proffsigt,

kommer lämna 3 viner i en kartong med olika öppningsdatum, med speciella årtal för oss, när vi träffades, förlovade oss och fick barn.

Har även köpt ett smycke typ "hand" www.arkdesignsweden.com, graverat in våra namn.

Har köpt en du & jag bok. Där man fyller i ett par sidor om varandra och om saker man inte visste å lite hemlisar och sådant. jättequl bok

Har även köpt en mugg där det på utsidan står "min man" och på insidan står det hur mkt han betyder för mig.

Sedan får det nog räcka *blink

• zukigirl

wife 2 be : Vad är det för bok? Har du någon länk för den lät ju jättemysig!

• wife 2 be - been wife

slå på du & jag så kommer den som 8:e bok

• zukigirl

wife 2 be :
    åhhh... den blir det definitivt! Vad roligt! Och vettigt pris med...

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

wife 2 be: såklart menade jag vichyvatten,NOT .
    *Skrattar i hjäl mig*

Svar på tråden 12 st morgongåvor.