• Saltak­atten
    Äldre 30 May 09:05
    7037 visningar
    42 svar
    42
    7037

    Vänner i Lund tråd 7

    Tråd 6 hade stängts!

    Jag öppnar en ny och hoppas att ni hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner i Lund tråd 7
  • Izunia
    Äldre 12 Aug 22:43
    #0

    Min man är ju musiker och likaså alla hans vänner! Vi hade e´n duo som sjöng riktigt behagliga låtar före och under middagen, efter det hoppade alla killar in och vi hade musik hela natten!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 13 Aug 16:38
    #0

    Aha, han är musiker! Då förstår jag att ni hade musiken fixad på ett självklart sätt.

    Jag finner det hopplöst. Just nu lutar det åt att vi fixar musiken själva och spelar den på musikanläggning. För jag hittar verkligen inte ett enda band som låter ok :(

    DJ känns inte heller så kul! Då kan jag lika gärna spara dom pengarna känns det som och så får jag den musik jag gillar ;) i originalversion :D

    Men det kanske inte blir lika ösigt! Ett band brukar ju stå lite för underhållning oxå, se till att folk håller igång!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 14 Aug 21:29
    #0

    Izunia

    jag tittade nu på min bokningsbekräftelse från AF-borgen och där står det att jag har salarna from kl.14 den 18 juli, till kl 07 på morgonen den 20 juli :)

    Det måste väl betyda att jag kan fixa i salarna redan kvällen innan??? Eller?

    Minns du hur det var för er? Stod det så på er oxå? (förstår om du inte lagt såna detaljer på minnet ;) )

  • Izunia
    Äldre 15 Aug 01:15
    #0

    Nej jag bara ringde och sa att de hade lovat mig det om salen inte var bokad kvällen innan. Det var inga problem. Glöm inte att paminna killen ni hämtar ut "nycklarna" fran att de ska fungera kvällen innan och efter sa ni kan hämta ev. saker.

    Liveband är en självklar sak för oss. Ingen fest utan liveband. Det är ju det som är stämningen!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 17 Aug 14:04
    #0

    Ja det vore absolut trevligt med liveband, om jag bara kunde hitta ett band som var BRA. Suck...

    Jag vill ju höra de låtar som är bra just nu, de låtar man minns osv, så då blir det ju ett coverband men det är inte ett enda som jag hört, som spelar låtarna så att de är bra. Suck...

    Vet inte vad sjutton jag ska göra. För egen del så skiter jag ju i dans, jag dansar inte, det gör inte sambon heller, men jag antar ju att gästerna gärna vill dansa :)

    Själv har jag tänkt mig att mingla, sitta och dricka drinkar och prata med alla gäster och ha roligt hela natten. Dans är ju inte alls min grej (pluss att jag inte alls gillar hög musik, så jag lär inte hålla till i själva "dans"rummet så värst mycket) ;)

  • brud 200708­25
    Äldre 22 Aug 21:31
    #0

    Hejsan
    Måste bara skriva lite för om 3 dag är det dax att äntligen bli FRU!!!!!
    Längtar så och samtidigt har man så mycket att göra nu innan.
    Har tryckt allt idag så imorgon blir det till att vika häften.
    Kram på er alla

  • Saltak­atten
    Äldre 26 Aug 15:08
    #0

    Hej allihopa!

    Hur var bröllopet i lördags brud 20070825?

    Nyfiken...

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 26 Aug 15:15
    #0

    Tjena Saltakatten

    Hojtar på dig från jobbet :)

    Nu måste jag tyvärr lämna datorn, typiskt...

    Undrar oxå hur bröllopet var brud 20070825

    :)

  • brud 200708­25
    Äldre 26 Aug 21:18
    #0

    Det var en suuper bra dag från början till slut.
    Kände mig verkligen som en prinsessa!!!!
    Synd att den tog slut så fort.

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 28 Aug 08:50
    #0

    brud20070825

    Har du några bilder från den stora dagen. skulle vara jättekul att se :)

  • Anne69
    Äldre 29 Aug 21:09
    #0

    Bilder bilder bilder....vi vill seeeee

  • brud 200708­25
    Äldre 29 Aug 22:29
    #0

    Det kommer bilder så fort jag har fått dem jag lovar. Har inte själv sett några ännu.

Svar på tråden Vänner i Lund tråd 7