• Diffy

Hur ska ni göra med alla presenter?

Ska ni ha dem på något bord? och sen hur får ni hem dem? Är det någon som kommer få det uppdraget att samla ihop alla och se till att de kommer hem?

Vi hade tänkt att öppna alla presenter hemma i lugn och ro och skriva personliga tack till alla, men ja som sagt var ska vi ha dem? ska vi plocka med oss dem hem? vi som ska åka till ngt hotell på bröllops natten,

• Svar på tråden Hur ska ni göra med alla presenter?
  • _Midsommar_

Har inte fått nåt nu eller, och det ligger inget i skräpposten heller.... Ville bara meddela det, kollar igen efter jag kommer hem från jobbet =)

• Fru Nilsson 1/7-06

Ovanstående är mejlade!

_Midsommar_
    Jag provar att skriva din mejladress för hand denna gången istället för att kopiera den. Om detta inte fungerar, kan du skicka ett mejl till mig, så kan jag svara på det?
    lotta.ericsson1@spray.se

• _Midsommar_

Fru Nilsson 1/7-06

Tusen tack! Idag hade jag fått 3 mail av dig
    Ska öppna o kolla på en gång =)

• Fru Nilsson 1/7-06

_Midsommar_

Kanoooonbra att de har kommit fram.

• asa81

Tack för mail och länken till era bröllopsbilder. Ni var så fina du och maken. Fick lite insperation när jag tittade på era inbjudningar. KRAM åsa

• Fru Nilsson 1/7-06

asa81
    Tack! Det är bra att vi kan inspirera andra och framför allt känner vi oss smickrade över att andra vill använda våra ideér.

• caso78

Oj, detdär brevet lät spännande.. skulle någon kunna maila den till mig så jag får se vad som står i den Bride2be@spray.se

GLAD PÅSK!

• Fru Nilsson 1/7-06

Ovanstående är mejlade!

• Fru Nilsson 1/7-06

Banki
    Jag får tillbaka att din mejladress inte fungerar. Har du någon annan adress?

• Fru Nilsson 1/7-06

Janna

Självklart!! Du har mejl!

• Fru Nilsson 1/7-06

mrs.smith

Självklart!! Du har mejl!

• mrs.smith

Tack snälla fru nilsson!! Var inne o snokade på er bröllopssida - vilken härlig dag ni verkar ha haft! Åh vad jag längtar!!

• Fru Nilsson 1/7-06

mrs.smith

Vad kul! Den är till för att snokas på! Det var absolut den bästa dagen i mitt liv! (hittills)

Svar på tråden Hur ska ni göra med alla presenter?