• Lillan72

Då var det över....

Hade en helt fantastisk bröllopsdag och jag är jättelycklig över att vara gift, MEN nu när det är över så känner jag mig ändå så deprimerad. Har planerat vårt bröllop i många månader och verkligen tyckt att det har varit superkul. Nu när allt är klart och över så känns det så otroligt tomt! Har massor av saker att fylla mina dagar med, men är förvånad att jag ändå känner så här. Är det fler som känner/kände på samma sätt nu när ni är gifta, eller är jag bara patetisk??...

• Svar på tråden Då var det över....
  • Snö brud

LIllan72
    Har du några bilder?
    Skulle vara kul att få se då vi oxå ska vigas i S:t Johannes kyrka

• Alexia

Jag e nog tvärtom... =) Dagen efter kände jag en otrolig lättnad över att allt var över... Nu känns allt superbra!

• Lillan72

Nyfiken brud 2007

Ja, jag har fått bilderna från fotografen och om du ger mig en e-mail adress så kan jag skicka länken till dig.

• Lillan72

Nyfiken brud 07

Nu har jag skickat länken!!

• Snö brud

Tack tack
    Har mailat tillbaka

• 2007-03-24

Hallå Lillan 72

Nu har vi ju varit gifta ganska länge, eller hur? Visst känns det bra!
    Läste att ni fått era bilder. Vi väntar fortfarande på våra Kommer aldrig få iväg tackkorten...
    Skulle jättegärna vilja se era bilder, eller finns det kanske en hemsida till och med??
    Om du vill kan du maila mig.
    brollopimars@yahoo.se
    Hälsningar E

• wozzgirl

Vi kommer att ha 4 veckor semester efteråt så jag hoppas att vi har så mkt kul att göra då att det inte känns tomt. För jag kan tänka mig att det kan kännas lite tomt?

• Lillan72

2007-03-24
    Va kul att höra av dig!! Va tråkigt att ni inte har fått fotona ännu. Det var lång tid att vänta.. Vi har fått en länk som fotografen lagt upp som jag ska välja bilder ifrån, men vi har bestämt oss för att köpa alla... Jag skickar länken till dig så får du se hur vi ser ut....

• Snö brud

LIllan 72
    Hur många vaser var det i kyrkan som man kunde sätta blommor i?

Svar på tråden Då var det över....