Hej hej- kände att jag måste skriva en liten kommentar. Visst är det tråkigt att helt plötsligt inte kunna planera allt det roliga längre, och visst längtar man ju tillbaka till sin underbara bröllopsdag där lyckotårarna sprutar och kärleken är oövervinnerlig. Det kan jag absolut förstå, och visst önskar jag att jag och min älskling skulle kunna gifta oss igen och igen och igen...
MEN tänk lite mindre på själva bröllopet och mer på ÄKTENSKAPET! Ibland tycker jag att fokus blir så himla skevt hos vissa (säger inte att det är så med dig
), att man baaaaaara fokuserar på festen, klänningen, fotografen, middagen etc etc medan det viktigaste är VARFÖR ni faktiskt har gift er. Ni älskar ju varandra och ska dela era liv tillsammans. Det om något är väl ett fantastiskt äventyr! Tänk att just DU har fått din underbare make och att just du får njuta av hans blickar och andetag och vår vakna och somna med honom varje dag. Tänk på allt som ni kommer göra tillsammans och på de band som skapas i ett äktenskap. Tänk på barn och familj, nya steg i livet och det faktum att ni två hör ihop. Bröllopet var ju faktiskt BÖRJAN på något magiskt, inte slutet!