• Mrs. 170307

Vilken dag!! Jag är gift!!

Här är en överlycklig före detta brud (NuÄrDetDags), nu gift!!!

Här kommer jag snart att berätta om vår absolut perfekta, vansinnigt vackra och helt otroligt roliga dag och länka till bilder (de kommer att finnas på www.joliwed.info).

Idag kom vi hem, de sista gästerna är på väg hem och sammanfattande kan jag säga: WOW!!! Allt var helt underbart, perfekt, strålande,...!!! Både vi och gästerna hade så otroligt kul, VF sa att det var det mest annorlunda och absolut vackraste han varit med om! Naturligtvis gick inte allt som det var tänkt men det är så det blir och vi kunde skratta åt allt och allt ordnade sig!

Trots att solen sken var det vindigt och kallt (på utomhuskorten kommer vi nog att vara blåa) men det kvittade. Vigseln var underbar. Vi grät, gästerna grät, vår sångerska var helt otrolig. Någon hade bjudit in en tidning så vi var tvungen att ge en intervju (skriver man det så? ), det var lite "störande" men ok då...
    Alla gäster, oavsett vilket land och språk, hade störtkul och komplimanger som att vårt bröllop var det mest kärleksfulla de varit med om, det roligaste bröllopet överhuvudtaget, värmde ännu mer än alla som påpekade hur vacker jag var.

Tack alla BT-ister som hjälpt med råd, idéer, tips och rekommendationer!!

Jag återkommer när vi har landat igen, här är två första bilder:
    www.joliwed.info/bilder/simone_01.jpg
    www.joliwed.info/bilder/simone_02.jpg

• Svar på tråden Vilken dag!! Jag är gift!!
  • Juni07

ojojoj helt underbart, STORT GRATTIS....

precis så som man vill att det ska bli och såå härligt att ni kunde ta alla små "missar" med ro....kunde inte sluta läsa sitter här och småler och läser igen...all lycka till Er

• Mrs. 170307

Tack så hemskt mycket!
    Det var den, underbar!

• Pumpalot

vad roligt att få ett annsikte på dig :) Ni var fantastisk vackra, vilka "in the moment" foton! wow!

• Mrs. 170307

Pumpalot: Det kommer till och med bilder på mina fötter (som sagt, svarta sockor i brudskor).

• Pumpalot

Mrs. 170307 låter väldigt charmigt, hojta till!

• Suss - juni 07

Tack för detaljerna! Verkar har varit helt fantastiskt! Man kan ju planera till förbannelse men det är ju ändå känslorna och stämningen som gör dagen till något alldeles underbart!

• anNea

Grattis. Ditt bröllop låter helt fantastiskt.

• Vidalila

vad vackra ni var...så vackert. Önskar er all lycka, verkligen.

• Speckledust

jag orkade läser, men det var mycket och jag undrar hur lång tid det tog att skriva det

Är så glad att dagen gick bra för er och ser fram emot mer bilder på webbsidan

• Mayasbröllop

Åhhh! Jag önskar att jag kommer känna som du! Vara helt i extas och inte hänga upp sig på småprylar... Ett jätte grattis! Superfina bilder!

• Mrs. 170307

Tack för alla Grattis och lyckoönskningar jag inte hunnit svara på... Är verkligen kul att läsa!

För dem som är intresserade: jag har lagt upp lite mer bilder (det fattas fortfarande massvis).

Svar på tråden Vilken dag!! Jag är gift!!