• Mrs. 170307

Vilken dag!! Jag är gift!!

Här är en överlycklig före detta brud (NuÄrDetDags), nu gift!!!

Här kommer jag snart att berätta om vår absolut perfekta, vansinnigt vackra och helt otroligt roliga dag och länka till bilder (de kommer att finnas på www.joliwed.info).

Idag kom vi hem, de sista gästerna är på väg hem och sammanfattande kan jag säga: WOW!!! Allt var helt underbart, perfekt, strålande,...!!! Både vi och gästerna hade så otroligt kul, VF sa att det var det mest annorlunda och absolut vackraste han varit med om! Naturligtvis gick inte allt som det var tänkt men det är så det blir och vi kunde skratta åt allt och allt ordnade sig!

Trots att solen sken var det vindigt och kallt (på utomhuskorten kommer vi nog att vara blåa) men det kvittade. Vigseln var underbar. Vi grät, gästerna grät, vår sångerska var helt otrolig. Någon hade bjudit in en tidning så vi var tvungen att ge en intervju (skriver man det så? ), det var lite "störande" men ok då...
    Alla gäster, oavsett vilket land och språk, hade störtkul och komplimanger som att vårt bröllop var det mest kärleksfulla de varit med om, det roligaste bröllopet överhuvudtaget, värmde ännu mer än alla som påpekade hur vacker jag var.

Tack alla BT-ister som hjälpt med råd, idéer, tips och rekommendationer!!

Jag återkommer när vi har landat igen, här är två första bilder:
    www.joliwed.info/bilder/simone_01.jpg
    www.joliwed.info/bilder/simone_02.jpg

• Svar på tråden Vilken dag!! Jag är gift!!
  • novali

STORT GRATTIS!
    Vad roligt att allt blev så fantastiskt!

• Majan2007

Vilka underbara kort! Va snygga ni var! Kort nr 2 gillar jag verkligen. Ett kort man blir glad av.
    GRATTIS till er!

• Mrs. 170307

Elino: Nu har jag kollat med fotografen om hon har något emot att jag nämner henne / länkar och det har hon inte.

Hon heter Simone Syversson (www.enomis.se) och är som sagt professionell fotograf, men egentligen inte bröllopsfotograf (ännu).

• mattesbrud06

GRATTIS!
    Bilden med riskastningen gillade jag verkligen, den var superfin.

Lycka till!

• praline

grattis och lycka till!!

• Mrs. 170307

Tack!!
    På hemsidan har det blivit lite mer både bilder och text, men på engelska... Trodde jag skulle ha mer tid men här händer fortfarande så mycket och samtidigt vill man ju inte hänga framför datorn hela tiden. Jag menar, nygift, solen skiner, båda har mer eller mindre ledigt...

• viktualia

Mrs. 170307 - jag antar att du har sett det.. men fotografen har lagt ut bilder på er på sin hemsida och det är verkligen DÖLÄCKRA!!!!!!

Grattis!!!!!!!!!

• Mrs. 170307

Viktualia: Tack!!!
    Nej, det hade jag inte sett ännu (är för upptagen med vår hemsida ).

Tack för tipset!

• Addiz

Mrs. 170307: GRATTIS! Och vilka fina bilder! Och vilka snygga kläder din man har på sig på bilderna! Är det typ frock coat? Vad är det för "plastrong" han har, den ser inte riktigt ut som de brukar göra?!? Har letat efter nåt liknande till min m2b...

Svar på tråden Vilken dag!! Jag är gift!!