Vi planerar att köpa vårt papper där men måste hålla med om att bemötandet inte var det bästa! En yngre tjej som precis hade börjat var otroligt hjälpsam och gjorde sitt yttersta för att svara på våra frågor.
Vi fastnade på ett papper som kostar 75,-/ark och är handgjort, räknade att vi kommer att behöva ca 30 ark vilket innebär 2250,- utöver detta behöver vi ca 100 st dubbelvikta kort samt tunnare blad som själva texten trycks på, behöver även kuvert, snöre, lack, sigill, tryck + sångblad, placeringskort, kyrkprogram, meny etc. så jag räknar inte mig som en dålig kund, kanske jag borde det..vad vet jag FÖR... första frågan jag ställde till den äldre damen var "ursäkta men hur mycket av detta papper har ni? Finns det fler på lagret" till svar fick jag "jag har ingen aning, hinner inte kolla i lagret, du får köpa det som finns nu och sedan komma tillbaka någon annan dag då jag hunnit titta efter.." man börjar ju fundera ifall man ska gå tillbaka?! Jag anser inte att jag ska behöva börja med att berätta vad slutsumman blir för det jag tänker köpa för att få bra betjäning, utan jag anser att man ska bli bra bemött från början. Man kan väl åtminstone säga "låt mig kolla upp det och ring mig imorgon/i övermorgon"
Jag är villig att betala för något som jag vet att blir bra men det är bra mycket roligare när man med glädje lämnar över pengarna.
Tycker däremot inte att Barbaras bok är dyr, som sagt om man inte vill betala kan man ju låna den på biblioteket.