• majka
    Äldre 18 Dec 20:38
    25274 visningar
    227 svar
    227
    25274

    Halmstad brudar 2007

    Hej!

    Finns här några Halmstad brudar som gifter sig under 2007? Skulle vara kul och följas åt och ge varandra lite tips och ideér...

  • Svar på tråden Halmstad brudar 2007
  • jenny_­nenne
    Äldre 15 Mar 11:17
    #0

    ja musiken...den e sååååå tråkig!!! Vi har en kompis som har mixerbord, discokula ja hela faderittan. Men jag har varit stenhård från början och sagt att jag vill ha förinspelad musiklista för att jag VET hur det slutar annars. Det blir deras musiksmak istället för våran. Folk ska fram å önska låtar, byta mitt i, ska "bara höra den EN gång till" osv. Ja ni vet. Så vi håller på att ladda ner de låtarna vi vill ha från nätet och från cd:skivor. Men hur kul e det.

    Jag: Älskling, vilka låtar vill du ha med på bröllopet?
    Han: Jag vet inte, vilka vill du ha?
    Jag: Jag vet inte heller...

    Wihoooo, vi har fått ihop 16 stycken, om man sätter dem på repeat kanske?? hehe

  • Noomi
    Äldre 15 Mar 11:22
    #0

    I den här tråden finns massor av partylåtar, finns kanske några som passar er också:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m1483174-1.html

  • jenny_­nenne
    Äldre 15 Mar 12:26
    #0

    noomi!!! i love you!!! det där var det bästa som jag läst på länge!!

    nu ska jag ladda ner musik...tack!

  • jenny_­nenne
    Äldre 15 Mar 12:46
    #0

    oh my god! jag sitter just nu med 14 sidor fulla av låtar...

    bara beta av dem...senare

  • Noomi
    Äldre 15 Mar 12:46
    #0

    Wiihoo, jag har fans! :D
    Haha, alltid roligt att kunna hjälpa till!

  • Halmst­adNill­a
    Äldre 15 Mar 18:20
    #0

    Noomi... haha.. Ja, det kan ju oxå va ett sätt, servera jätte mycket alkohol o se till att ingen reser sig innan det svartnat ordentligt för ögonen!

    Vi har massa kvar.. Jag tycker det är så sjuuukt tråkigt att ringa o boka saker o m2b gillar det ännu mindre... Så vi måste fixa mannens kläder, näbbkläder, bukett, bordsdekoration, fotograf mm. Mest småplock utöver iofs...Men ändå..

  • Noomi
    Äldre 15 Mar 19:26
    #0

    HalmstadNilla - Ja men eller hur, det skulle ju lösa massor av problem!
    Fula stolar? Servera massa alkohol. Ingen god mat? Servera massa alkohol. Bara dansbandsmusik under kvällen? Servera en jäkla massa alkohol! :D

    Vi hatar också att ringa runt och boka saker, men jag _tror_ att vi är klara med allt sånt nu.

  • Halmst­adNill­a
    Äldre 15 Mar 19:40
    #0

    nej, usch, vi har som sagt en del kvar... Hatar faktiskt sånt...
    Nu har jag iaf beställt sista pappret till det sista inbjudningskortet... SKönt!

  • ~~Dark Angel~­~
    Äldre 20 Mar 09:59
    #0

    Hej på er halmstadbrudar! Hur går det för er i planerandet?

    Ni som ska gifta er kyrkligt; När är det dags att prata med prästen om vigseln och vigselordningen osv.? Tar han kontakt med oss eller ska vi ringa honom?

    För övrigt är jag såååå lycklig för jag har äntligen hittat en vigselring. Jag har sett den flera gånger men trodde inte att det var något för mig tills jag provade den. Jag tror att jag provat hundratals ringar vid det här laget men igår gick jag in på Smycka och behövde jag inte leta mer. Vill ni se hur den ser ut?

    www.brollopstorget.se/Smycken/galleri-smycken-detaljer.php&ref=%2FSmycken%2Fgalleri-smycken.php

    (Den understa)

  • Noomi
    Äldre 20 Mar 10:04
    #0

    Dark Angel - Vad fin den var! Skönt att ha det avklarat nu och kul att du kände att den var rätt direkt!
    Här går det ganska bra, ska prova klänningar (och förhoppningsvis beställa) nästa vecka och sen ska inbjudningarna ut.
    Just nu tänker jag dock mest på vädret, kommer bli så besviken om det inte är strålande solsken på vår dag.

  • moimuk­ulatt
    Äldre 20 Mar 10:06
    #0

    ~~Drak Angel~~
    Det måste vara jätteksönt att ha ringen färdig.
    Det är ju ändå den som är viktigast i slutändan...
    Jag har inte min klar, tyvär.
    Annars så försöker jag piska på gubben min i några frågor som MÅSTE lösas snart, nen det går trögt....

  • ~~Dark Angel~­~
    Äldre 20 Mar 10:07
    #0

    Vad spännande med klänningsprovning. Hoppas du hittar något du gillar. Vart ska du prova?

  • ~~Dark Angel~­~
    Äldre 20 Mar 10:13
    #0

    moimukulatt

    Å, jag försöker också få igång honom här hemma. Men det känns som om det är bristande intresse från den sidan. Fotografen har bett oss titta ut bilder på andra brudpar som vi gillar för att han ska kunna förbereda sig och planera själva fotograferingen. Jag har plockat ut bilder jag tycker är fina, men det är väl inte bara jag som ska bestämma hur våra bilder ska se ut?.....Grrrr.

  • ~~Dark Angel~­~
    Äldre 20 Mar 10:14
    #0

    moimukulatt

    Vad är det ni måste fixa?

  • Noomi
    Äldre 20 Mar 10:31
    #0

    Dark Angel - Vi ska till Växjö, finns en butik där som har flera finfina märken! :)

  • moimuk­ulatt
    Äldre 20 Mar 10:51
    #0

    Vi skall skicka inbjudningarna vid påsk å då ääker vi iväg så då måste vissa saker vara klara:
    Önskelista
    Boende för gäster
    Musiken på festen
    Transport ( halva klar)
    Toastmaster
    Fotograf

    De två översta MÅSTE verkligen vara kalra då å de andra måste oxå helsta vara klara.... Vill ju inte vara utan om de e fullbokat....

    Typ...

  • ~~Dark Angel~­~
    Äldre 20 Mar 11:05
    #0

    Aha, då har ni lite att bita i. Lycka till och fram med blåslampan nu så att gubben får lite fart.

Svar på tråden Halmstad brudar 2007