• brudis jo

10 februari 2007... Vilka är vi??

Undrar vilka som ska gifta sig den 10 februari 2007, var och vilken tid? Hur långt har ni kommit? Hur ser era klänningar, skor, ringar ut?! Nyfiken,,,,gifter mig också den 10 februari....utomlands i snön.

KRAM

• Svar på tråden 10 februari 2007... Vilka är vi??
  • vinter007

Fyra dagar kvar nu! Vi har jättemycket kvar att göra, men vi båda har fått influensan. Man kan ju inte bli annat än bitter och förbannad. Jag hoppas på att vi blivit friska till lördag, men det vete tusan. Bara febern går över... Hur går det för er andra? Bättre hoppas jag! Vad har ni kvar att göra?

• GretaG

Jo det är väl lite bättre här...men bara lite. Just nu e jag så lessen - min förlovningsring e borta!

Men annars går allt enligt planerna- :D

Oh trist att ni har influensa, jag hoppas ni har vänner som kan rycka in. Jag tror och hoppas att ni mår bättre på fredag kväll.

*skickar goda tankar till er*

KRYA PÅ ER!

• brudis jo

Hej på Er! En till som är sjuk här... gifter oss på lördag men åker ner imorgon och jag har legat sängliggande! Typiskt! Men man får ta på extrakrafterna och hoppas det lägger sig tills dess! Lycka till allihop!

• Labidochromis

Jag är på jobbet och försöker att skriva ut våra festprogram och det går åt skogen . Så sur på mig själv att jag väntar till sista stund att göra saker..

• vinter007

Borttappad förlovningsring och sjukdom, jag tror vi får hålla tummarna för varandra tjejer. :)

• GretaG

Måste bara berätta att vår skrivare pajjade igår när jag höll på att skriva ut festprogrammen...som den har bråkat med mig hela förra veckan o denna...

O så försvann min förlovningsring o jag har letat i två dagar...

Håll i er nu...ringen låg I SKRIVAREN!!!

:D:D:D

• vinter007

Nähä? Så det var därför inte skrivaren funkade? Två flugor i en smäll. :)

• GretaG

Vi har inte kollat än om skrivaren funkar...vore ju förträffligt om den gjorde det ha ha

• frökenN

snart, snart är det dags!!!

Och ÄNTLIGEN börjar detaljerna falla på plats. Börjar nästan våga tro att det kommer fungera!

Ska man ta det som ett tecken att så många verkar bli sjuka som gifter sig den 10:e? Jag har precis repat mig från vinterkräksjukan, och nu börjar M2b må lite tjuvens... Tur att det kommer nu och inte på fredag eller lördag i alla fall :)

Nu är vi snart FRUAR, tjejer!

• GretaG

Yeeeah snart fruar!!!! 3 dagar kvar!!! :D:D:D

• GretaG

hej tjejer,

hur mår vi nu såhär 2 dagar innan??
    i morgon e det dagen innan...hihi

• angelon

Hi hi e alla som gifter sig på lördag sjuka? Själv e jag snor förkyld och hostar inte kul, inte nog med det så verkar det som att alla finnar måste komma just nu har annars nästan aldrig finnar, så j-vla typiskt...
    Ja ja man får hoppas att det blir den bästa dagen i ens liv ändå inget ska få stoppa mig

• GretaG

vågar man säga nåt...jag e ju vidskeplig men jag e inte sjuk MEN dessa finnar...de poppa upp som gamla räliga ex ha ha...

Var dock på ansiktsbehandling idag...:D

• vinter007

Jag är inte så sjuk längre, däremot har jag fått flera finnar, jag brukar aldrig ha finnar. Tur att tjejen på salongen var så duktig på att sminka. :) Full rulle här! Hur går det för er?

• GretaG

Jo här går det bra...jag längtar o längtar o så skriver jag listor på allt som ska packas o tas med till frissan hotellet, kyrkan osv...

I morgon ska vi hämta vår tårta SÅÅÅ spännande. Vi har beställt från ultimate cake..spana in www.ultimatecake.se

• vinter007

Tjusigt! :) Nu ska vi iväg till stället för att fixa och ordna med allt. Men jag är så himla nervös... Nästan så nervös så det inte känns roligt, kräknervös liksom. Jag ska försöka lugna ner mig lite...

Svar på tråden 10 februari 2007... Vilka är vi??